Oldalak

2013. január 4., péntek

P. újra szorult helyzetben van, ezért titokban próbáltam egy kiskanál fügeolajat vagy mit önteni az almalevébe, miközben végig takartam, mit csinálok, igyekeztem háttal állni neki, nehogy észrevegye, de hiába, lebuktam, aszongya:
- Mi vót az, Nyanya?
- Csak egy kis almalevet töltöttem, kérsz?
- Nemnem. Gyógyszer vót.
Szó szerint felröhögtem a boldogságtól, milyen éles eszű gyerekem van már, felkaptam megölelgetni és miközben ő kuncogva ismételgette, hogy gyógyszer vót, gyógyszer vót, azon gondolkoztam, hogy mi minden mást is tudhatnak már ezek a cseppek, amikről elképzelésünk sincsen...

Aztán jövünk hazafelé a játszótérről és ilyet szól: Ha beesteledett (!), Apa mond mesét ződ autóról. Beesteledett. Beszarás. Eddig az ment, hogy Ha este lesz, most meg lazán Ha beesteledett... Leirni is alig tudom.

Update: az előbb odamegy az ablakhoz, kinéz: Na, beesteledett. Vége a napnak. Megbolondulok a gyönyörtől.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép kifejezéseket használ már bakker!

    VálaszTörlés
  2. Az a baj, hogy sokszor elfelejtem leirni, miken döbbenek meg, hihetetlen, hogy rohan az idő.

    VálaszTörlés