Oldalak

2013. január 17., csütörtök

Ez itt egy éjjel működő ösztön...

Rég irtam ilyet és gondoltam, hogy ne kamuzzak majd a menyemnek, hogy óóó, P. 2,5 évesen ekkor meg akkor csinált valamit, inkább megörökitem, hogy is néz ki most egy napunk.

8-fél 9 között ébredés - Jó késő, de korábban nem tudok kimászni az ágyból. Ekkor sem nagyon, de ordit és lökdös, hogy Nyanya főkeljen!
9-9.30 - Videónézés, reggeli.
10-12 / 12.30 - Program. Vagy játszótéren vagy játszóházban, egy biztos, a lakást el kell hagynunk.
12.30 - Ebéd.
13-13.30 / 14 - Agitálás, hogy aludjon. Ott ülök benn mellette és megfenyegetem, hogy kimegyek, ha azonnal nem hagyja abba a ficergést és / vagy a dumát. Mivel szófogadó abbahagyja, 5 percre, majd kezdődik elölről a dolog.
14-15 - Alvás. Szinte percre pontosan. Nem keltem, felébred.
15-15.30 - Videónézés, némi uzsonna, alig-alig valami.
15.30-18.30 / 19 - Apára várakozás. Ha jó az idő vásárlás vagy Apa elé elsétálás, ha rossz (és általában rossz), benn kucorgás. A közeli játszóházak 4-kor zárnak, csakúgy, mint a játszóterek (!), igy azért, hogy a forgalmas utak mentén csak úgy kódorogjunk, nem megyünk le.
18.30 / 19-20.30 - Közös játék, esetleg vásárlás hármasban, vacsora.
20.30-21 - Fürdés.    
21-21.15 - Apa mese.
21.15-22 - Altatás. (Ugyanolyan, mint délután, ott fekszem benn és várom, hogy elaludjon.)
22-3/6 - Alvás.
3-6 között valamikor átjön közénk, ficereg, rugdos, orditozik 1-2 órán át, majd 8-fél 9ig alszik és elölről az egész.*

Tekintve, hogy mi 1 körül fekszünk le, nagyon hulladék vagyok mostanság. Napok óta úgy néz ki az éjszakánk, hogy 1-kor elalszunk, 3 körül átjön, 1 órán át nem hagy aludni, mert félálomban fetreng, csapkod, motoszkál, majd mikor végre nagy nehezen 4 körül elaludnék, mert lenyugodott, akkor AV nekiáll horkolni és újabb fél-egy órán át szenvedek, fél 5-5 körül elalszom és 8-kor ébredés. Iszonyat karikás a szemem mostanság, tudom, korábban kéne lefeküdni, de Nem Megy. Annyi szar gyűlik össze napról-napra, annyi idióta teendőm van, hogy nem tudunk korábban ágyba kerülni. Nyüssz.

* Ezzel a napirenddel amúgy teljesen elégedett vagyok, szuper, tetszik, CSAK 11 körül le kéne tudnunk feküdni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése