Nem tudom, hogy lesz ebből dolgozatirás meg felelés*.
Egyébként azért bevallom, egy szinten tetszik, hogy ilyen és annyira azért nem izgat, mi lesz vele a suliban. Tudom, tudom, fontos, hogy képes legyen arra, hogy előbb-utóbb kövesse az utasitásokat (például, hogy vedd elő a füzetedet és rajzolj köröket), de most úgy érzem, nem fogok a kardomba dőlni, ha hoz egy intőt azért, mert valamit nem volt hajlandó megcsinálni (nem mászott kötélre, nem énekelt el egy dalt stb). Lehet, hogy én leszek a tanárok rémálma, de nem szeretném, hogy gondolkodás nélkül tegyen dolgokat, csak azért, mert valaki (legyen az egy tanár, egy felnőtt, akár én) azt mondta.
* Úgy döntöttünk, hogy 2015. szeptemberétől próbáljuk meg suliba járatni, nem jövőre.
** Egyébként szófogadó ő - bizonyos esetekben. Az úton szépen közlekedik, nem rohangál eszetlenül, ha ebéd van, jön az első szóra, árut nem bont ki a boltban, mig ki nem fizettük stb stb... Tulajdonképp két esetben szivózik csak: ha nem látja, mit miért kellene megtennie vagy ha annyira szeretne mást csinálni, hogy nem tud ellenállni még...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése