Oldalak

2013. február 19., kedd

Szép a tavasz, szép a nyár is, de legszebb a köztes lét

Tegnap megint volt Emer, teljesen tragikus ez az egész, P. végig magyarul dumál hozzám, én forditom, Emer mond valamit, P. úgy tesz, mint aki nem hallja*, rámmászik, felveteti magát (!), tapad, ragad, piócáskodik, miközben ötezerszer elmondja, hogy Nyanya most nem megy el. Tulajdonképp arról van szó, hogy óránként 15 euróért beszélhetek valakivel angolul, miközben lóg rajtam egy gyerek. Kinomban tegnap már azt találtam ki, hogy menjünk le a játszóra együtt, hátha ott jobban elszakad tőlem ez a tépőzár kölyök, de 4.45-re értünk oda a parkba és be volt zárva a játszótér. Csak jelzem, hogy még 3/4 6-kor sincs már sötét, oké, január elején már fél 4-kor kezdett lefelé menni a nap, de hohóóó, ennek már vége, egész nap süt a nap, nyilnak a virágok, jön a tavasz, héj**.  

* Ehhez képest mikor az apja rákérdez, hogy mivel játszott ma, simán rávágja, hogy truck, a mit ettélre jön a cheese és ma reggel úgy ébredt, hogy Nyanya, mi az a bellybutton?

** Délelőtt, mikor voltunk kacsákat etetni (szégyenszemre amúgy mégsem kaptak szegények semmit, mert P. úgy döntött, hogy inkább ő eszi meg azt a két szelet üres kenyeret, amit elvileg a kacsáknak szántunk), láttam rózsaszinű ibolyát. Létezik ez? Le is fotóztam ni:

2 megjegyzés:

  1. Igen, van rózsaszín, lila és fehér is. Vagy arra gondoltál, h létezik-e ez télvíz idején?

    VálaszTörlés
  2. Nem, a szinekre gondoltam. Én eddig szerintem csak kék ibolyát láttam. Most, hogy irtad, esetleg fehéret is, de rózsaszint tutira nem. Amúgy már van nárcisz meg krókusz is a parkokban meg sok más olyan virág, aminek nem tudom a nevét egyáltalán. :D

    VálaszTörlés