Oldalak

2013. március 19., kedd

Maradj otthon, nézzél tv-t

Általában liberálisnak tartom magam a gyereknevelést illetően, sok mindent megengedek, amitől másnak feláll a szőr a hátán, de amig P. még olyan kicsi volt, hogy egy ecsetet nem birt megfogni, én bizony nem adtam neki ehető (!) festéket. Szerintem baromira bizarr lefotózni egy kék nyelvű félévest, aki nagyobb élvezetet talál abban, hogy nyalogathatja a festékes bödönt, mint hogy szines csikokat képes létrehozni. Komolyan nem értem, ilyet minek?!*

* Otthon elkészithető ujjfestéket keresek, mert egyrészt alig-alig kapható ujjfesték valahol, másrészt ahol kapható is, baromi drága egy szin és ugye legalább 5-6 kéne, hogy izgalmas legyen. Eddig EZ volt a legszimpibb egyébként. (Gyurmának meg talán EZ.)

5 megjegyzés:

  1. Gergő ilyennel gyurmázott: http://morzsalosmirza.blogspot.hu/2012/05/so-liszt-gyurma-anyak-napjara.html
    Nyilván nem gyártott ilyen szép formákat, de lelkesen szaggatta a játék kiszúróival. Másnapra kicsit már száraz a teteje, de én nem bánom. Úgyis keveset gyártok egyszerre. Legközelebb meg lesz friss.

    VálaszTörlés
  2. Köszi. :) Nálunk a lényeg a puhaság, mert kukacokat szeret belőlük kinyomni.

    VálaszTörlés
  3. Puha ez, amíg dolgozik vele, és kb. még aznap. :)

    VálaszTörlés
  4. Én bolti gyurmaval engedem játszani a fiukat. Az gaz?

    VálaszTörlés
  5. Nálunk tök hamar kiszárad a bolti és ahhoz képest nagyon drágának tartom. Nem csináltam még persze sk se festéket, se gyurmát. :D

    VálaszTörlés