Oldalak

2013. március 29., péntek

Jutka átúszott a folyón

A héten alig irtam valamit, szörnyű, hogy rohannak a napok. Emer hétfőn volt utoljára, szippszipp, állitólag megy Szaud-Arábiába (!) vigyázni egy ottani arab család autista gyerekére, hiába mondtam neki, hogy ne menjen inkább. Mig itt volt, én beültem a könyvtárba és próbáltam behozni magam to-do-list ügyileg, majd AV értem jött és együtt sétáltunk haza. Hétfőn P.-vel jártunk a Pandában is, de nem volt jó, mert kicseszettül hideg volt. (Ha van olyan, amit nem fogok tudni megszokni itt, az az állandó hideg a folyamatos szél és a szar szigetelés kombinációja miatt.)
Tegnap AV kivett fél napot, igy már fél 3-kor itthon volt és mivel sütött a nap, kihasználtuk a délutánt és elmentünk a Marley Parkba. Tekintve, hogy P.-t nem lehetett lerobbantani a kismotorról, kicsit bántam, hogy olyan messzire elautóztunk, elvégre motorozni a ház körül is tudott volna (no jó, ott mondjuk nem, mert nagy a forgalom), de sebaj, igy legalább hazafelé beugrottunk a Lidl-be vásárolni. Délelőtt egyébként még esett a hó, úgyhogy elmentünk a Leisureplexbe, de iszonyat volt, mert tavaszi szünet van és igy egy tűt sem lehetett volna leejteni, annyian voltak... Kb 45 percet maradtunk, mert agybajt kaptam attól, hogy valami borzalom tucctucc üvöltött és ráadásul egy lépést sem lehetett anélkül tenni, hogy - kortól függően - ne rohant vagy tántorgott volna az embernek valaki. Az ajtó mellett volt az asztalunk, igy láttam, hogy sorban áll a nép, hogy bejusson és nem ám 2-3 gyerekkel várakoztak az emberek, hanem 4-5-tel. Először azt hittem, gyerekcsoportokat hoznak sorra, de neeem, leesett, hogy ezeknek ennyi gyerekük van. Miután kiszabadultunk, (P.-t se kellett győzködni), átsétáltunk a Stillorgan Shopping Centre-hez és rájöttem, hogy ott egy helyen van Dunnes, Tesco, Lidl és Dealz, hurrá. Beugrottunk a Tescoba és a Dealzbe, P. végigtáncolt az idegeimen (folyton énekelt és törékeny dolgokat fogdosott, ha rászóltam, hogy ácsi, akkor meg volt képe visszakérdezni, hogy mit mondtá?, én meg agybajt kaptam), majd hazaautóztunk. Ennyit a hétről.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése