Oldalak

2013. március 4., hétfő

Kár, hogy részekben élek

Szerintem az egyik legnehezebb dolog a SAHM létben, hogy ne csússz teljesen szét. Hogy tudd, milyen nap van. Múltkor irtam, hogy nem értem, hogy lehet egy olyan koncepció, mint a Flylady sikeres, hiszen nincs benne semmi eredeti, semmi velőtrázó, semmi bonyolult, de azóta rájöttem, hogy óriási energiákat emészt fel, ha a a szétfolyó létben logikusan és rendszerezetten szeretnénk gondolkodni és talán ezen segit ez az átrágott, kész program.
De az igazat megvallva nem is erről akartam irni, hanem hogy ma reggel megméregettem magam és eldöntöttem, hogy sportolnom kell, mert nagyon nem szeretnék az időhöz hasonlóan szétfolyni.
Ime hát a kezdő adatok:
Súly: 56,2 kg
Mell: 87 cm
Derék: 68 cm
Csipő: 89 cm
(És tádááám) Comb: 57 cm
Elsősorban a legutolsón szeretnék változtatni, ezért is döntöttem inkább a sport, mint a fogyókúra mellett, mert tudom, hogy súlyilag nem állok rosszul és a többi adat sem gáz, de a lábamat illetően kezdek nagyon elasszonyosodni és ez idegesit.
Szóval mától kicsi mozgás, sok evés és hetente újabb adatok.

1 megjegyzés:

  1. Nekem pont a FlyLady segít, hogy ne csússzak szét. (Nem is írok többet, mert te sem erről akartál, ne offolom szét. :D)

    VálaszTörlés