Oldalak

2013. május 25., szombat

Bekrepa

Jelentem tegnap ejjel mig azon vitatkoztunk, ma reggel felhivjam-e az anyosomat, a laptopom megoldotta a kerdest, ugyanis tonkrement. AV szerint a winchester adta be a kulcsot igy 13 honap hasznalat utan (rohadt Szingapur, meg csak vissza sem tudjuk vinni az elettartam es a tavolsag miatt). Most a tabletrol irok, de ez horror, rosszabb' mint a telefonom. Eh.
Szoval a lenyeg: napok ota hanyingerem van, el is felejtettem, ez milyen gaz, igaz, 4 eve nem pattogtatott ugy senki, mint most, hogy deeeeee kerek almalet, deeeee gyere ide, jaaaaaj leejtettem, segijj. Oke, lesz ez rosszabb is, ugyhogy jaj nekem egyelore.

6 megjegyzés:

  1. ne is mondd, meg jo, hogy ide meg fb-re feltettem par kepet... az osszes tobbi elveszett... plusz millio mas dolog is, ami most meg eszembe sem jut, cv-k, dolgozatok, oratervek...

    VálaszTörlés
  2. igazából a hányingerre gondoltam, de a gép meghalás is rémes:(:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jàaaaaaa, hat igen, szegeny en. :D es megint nem ertem a morning sickness elnevezest, hacsak a morning nem az egesz nap szinonimaja.

      Törlés
    2. mondjuk én tényleg reggel hánytam a legnagyobbakat, már bocsánat:D

      talán reggel a legmagasabb a hormonszint és azért? fene tudja...

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés