Oldalak

2013. május 24., péntek

Sakkban csak paraszt, kártyában betli

Jaj, annyira idegesit ez a hegymászós tragédia, naponta többször eszembe jut, hát milyen szar lehet már tudni, hogy nincs kiút, ennek itt vége, elvesztél... Az előbb olvastam, hogy EZs csak '68-as volt, te jó ég, jóval idősebbnek hittem, a tesóm idén lesz 40 és fele ennyi idősnek néz ki... Jut eszembe, tesóm: megőrjit, hogy nincs még gyerekük. Komolyan. És az is, hogy gőzünk sincs róla, mi a terv, szeretnének-e, csak nem jön össze vagy most mi van? Szegény Anyuékat is sajnálom: egyetlen unokájuk van, az is iszonyatos messzeségben, hát milyen már ez?
Ráadásul az előbb olvastam, hogy Brno-ban egy palo alto-i 20 éves angoltanár kivégzett egy négy fős családot. És ezek bakker köztünk járnak! Teljesen elszomorodtam, komolyan.  

3 megjegyzés:

  1. őőőő...de az miért olyan nagy baj, hogy a tesódéknak nincs gyereke? az én tesóméknak sincs, de én csak csodálkozni szoktam, hogy a bátyám mennyire nem akar.

    VálaszTörlés
  2. hat ha lenne gyerekuk, nem rajtunk lenne minden felelosseg, hogy unokat prezentaljunk a szuleimnek. anyosomnak van 3 masik unokaja, p. a 4., anyueknak viszont p. az egyetlen, pedig mit er egy nagymama unokak nelkul? :)

    VálaszTörlés
  3. mondjuk ez tök igaz, látod, erre nem gondoltam, pedig nekem is az agyamra megy, hogy mindenki folyton nekünk ad jótanácsokat;)

    VálaszTörlés