Oldalak

2013. május 14., kedd

Csinálj teát, ne húzz bugyit

  • Csináltam tegnap még egy tesztet, az is pozitiv lett, igaz, még mindig halványka. 
  • P. annyira elképesztően aranyos mostanság, hogy minduntalan csak ölelgetném, de persze nem hagyja. Mondjuk most már jobb, mint 1-2 éve, néha átöleli a nyakamat meg ilyesmi, de alapból nem egy simizős gyerek, nem lelkesedik, ha fogdosom, pedig én úgy szeretném simogatni meg lapogatni. (Azt viszont szereti, ha "babásat" játszunk: átfektetem a két karomon és úgy hordozom ide-oda, mint mikor altattam kicsiként, ő meg becsukott szemmel nevetgél.)
  • Továbbra is szimpik az amerikaiak, nem térek magamhoz. Nem tudom, honnan vettem, hogy hülyék. 
  • Nem akarok belegondolni, mi van abban a biotejben (!), ami több, mint két hétig nem buggyant meg a hűtőben. 
  • Mióta itt vagyunk, nem telt el nap, hogy valaki meg ne kérdezte volna, milyen nyelven beszélünk. 
  • Felmerült, hogy maradhatnánk. (Hiába, ebből a szempontból jó ez a Cég.) Erről később bővebben.  

3 megjegyzés:

  1. Part, te ott nagyon boldog vagy, ugye? Az írásaidból legalábbis az jön le, hogy piszok jól érzitek magatokat :-)

    Részemről ez eddig elmaradt: nagyon boldog születésnapot kívánok P-nek!

    VálaszTörlés
  2. én mondtam, hogy a világ legjobb fejei, de nem hittél nekem:)
    ja és boldog szülinapot a kisfiúnak!

    VálaszTörlés