Oldalak

2013. május 17., péntek

Csütörtök

Ma ahogy kinyitottam az ablakot reggel, furcsa szag csapta meg az orrom: esőszag volt. Először el sem akartam hinni, hogy nem érzéki csalódás, de aztán mikor lementünk az étterembe reggelizni, láttam, hogy vizes a föld - sőt, szemerkél is valami. Ennek ellenére elmentünk az Overfelt Gardens-be, ahol nincs játszótér, igy nem kellett attól tartani, hogy vizesek a játékok. Jót bicajoztunk a parkban, de az igazat megvallva kicsit szebbnek képzeltem ezt a helyet, mint amilyen valójában, most, hogy nem virágzott semmi, elég egyszerű volt, de igy jártunk, legalább egy jót mozogtunk. A park után áthajtottunk a Townsend Park-ba, ahol kissé furcsán éreztem magam, ugyanis olyan volt, mintha Kinába csöppentünk volna: rajtunk kivül mindenki kinai volt és bizony volt vagy 10-12 család ott, egy vagy több gyerekkel. Mondjuk mivel ez a park igen közel volt az Overfelt Gardens-hez, gondolhattam volna, hogy sok lesz a kinai, de ez már csak akkor esett le, mikor bármerre néztem, csak ázsiaiakat láttam. Furcsa egyébként, milyen másképp érzi magát az ember, ha láthatóan más nemzetiségű emberek veszik körül, pedig nem kéne... Na mindegy. 12 körül értünk haza, gyorsan főztem valamit és mig ettünk, Anyuékkal Skype-oltunk szokás szerint. (Mondtam már, hogy gyűlölöm a Skype-ot? MSN-t akarok újra! Most!)
P. 2 órát (!) aludt délután (egy órával korábban kelt ma, szóval rendes gyerek, összességében kialudta a szokásos 10,5 óráját), majd mikor felkelt, uzsonnáztunk és elmentünk a Lakewood Park-ba. Nem tudom, mondtam-e már, mennyire nyerők az itteni játszóterek, főleg azért, mert mindnek van egy központi témája. Ennek a játszónak az űr volt a tematikája, igy a mászókákon és a csúszdákon űrhajók, bolygók, űrhajósok, űrlények voltak, nagyon imádom az ilyen összhangot. Sokat hintáztunk (mindketten), csúszdáztunk (mindketten), majd fél 7 körül hazaértünk. Mivel AV ma is dolgozott, este elmentünk még tusfürdőket szerezni, mert mindhárman kifogytunk, igy a Walgreens és a BigLots után 8 körül értünk haza. Holnap péntek, reggel visszük AV-t dolgozni, úgyhogy húzok is aludni, mert hulla vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése