Oldalak

2013. május 9., csütörtök

Mivel kedden már igen untam a játszókat, délelőtt Palo Altoba mentünk, a Junior Museum & Zoo-ba. Az állatkert rész nem volt nagy szám, néhány kacsán, libán és kigyón-békán kivül nem sok minden volt, csak pár állat szobor, de a múzeum rész aranyos volt, a gyerekek játékos módon megismerkedhettek pár megújuló engergiaforrással. Most ez igy nagyon hivatalosan hangzik, de tényleg igy volt. P.-nek leginkább a napengergia-elemek és a szélgép tetszettek, ezektől alig lehetett elrángatni, de az is lekötötte egy ideig, hogy egy alulról megvilágitott asztalkán röntgenképeket nézegetett. A múzeum után elsétáltunk a játszótérre (két centire volt), ahol rengeteget hintáztunk. (Nagyon durván magasra lehet már lökni P.-t a sima hintán, vicces.) Ebédre értünk haza és bár P. csak áfonyát volt hajlandó enni (nem tud érdekelni, sajnálom, ha ezt kivánja, biztos nem véletlenül) utána szépen elaludt. Délután lementünk a Starbucks-ba, mert láttam, hogy 3-5-ig féláron van a frapuccino és mivel még sosem ittam olyat, gondoltam kipróbálom. Felmarkoltunk hát egy egyszerű verziót és elautóztunk a Serra Parkba. Ott leültünk egy padra és mig én elszipókáztam az italomat, P. elmajszolt egy cookie-t. Utána hintáztunk (mi más) és P. ötvenszer eljátszotta, hogy (miután a homokon át odavittem a csúszdalabirintushoz) felment a kastély legtetejéhez és úgy tett, mint aki karfiolt (!) eszik, majd szépen  lesétált szigorúan a karjaimba. Fél 6 körül értünk haza, majd bár hulla fáradt voltam, elrángattam a fiúkat a Railway Museum-ba Santa Clara-ba, mert az csak keddenként van nyitva 6-9-ig. Ez a múzeum két baromi nagy terepasztal volt, amiken néhány vonat robogott el időről-időre. P.-nek roppant tetszett a dolog, majdnem egy órán át üldöztük a vagonokat, nagy vasút mániás a gyerek, hiába is tagadnánk. Fél 8 körül értünk haza, akkor gyors vacsora és fél 11-kor már mindnyájan aludtunk, mert ma AV-nek 7-re kellett mennie dolgozni. (Ehhez képest szokásos időben jött este, eh.)

2 megjegyzés:

  1. Milyen jó, h van a kicsiknek is ilyen természettudományos kiállítás!

    VálaszTörlés
  2. És még mennyi! Nem is egy vagy kettő, rengeteg. :)

    VálaszTörlés