Oldalak

2013. május 9., csütörtök

No és végre itt a szerda is. Ma a Hakone Estate & Gardens-ben jártunk, Saratoga-ban. (Olyan vicces ilyeneket irni, hogy Saratoga meg San Jose, komolyan. Imádom ezt az életet.) Tavaly P.-nek nagyon tetszett a Chinese Garden Sydney-ben, gondoltam lásson most egy japán kertet is. A túránk felemásan sikeredett, a tegnap délelőtt szépen múzeumozó kisfiú a zen kert közepén bizony kiprovokált belőlem néhány káromkodást, miután két percenként guggolt le, hogy no most akkor itt együnk valamit illetve állandóan le akart térni a kijelölt ösvényekről... Tudom, tudom, ezért gyerek, de akkor is, néha olyan szófogadó tud lenni, ma reggel meg totál kattant volt, direkt nem azt csinálta, amit mondok és folyton kért valamit, ami persze nem volt nálunk (jégkrém, fehér keksz, furcsa innivaló stb) és igy tiz percenként fogott éktelen hisztibe (szerencséje, hogy egy perc visitás után mindig leállt). A kert maga egyébként szép volt, bár a zen számomra igencsak hiányzott belőle (el is gondolkodtam rajta, hogy úristen, mikor volt utoljára olyan, hogy csak úgy leültem valahová és élveztem a természet szépségét anélkül, hogy stresszeltem volna P. miatt) és volt egy-két bosszantó dolog is, ami miatt még egyszer tuti nem mennék vissza AV-vel hármasban. (Pl a bejárati kapu nem működött, ezért bár 8 dollárért megvettem egy tokent, mégis be kellett mászni a kapun / nem volt pelenkázó feltét / 10 percet álltam, mire kiengedtek a parkolóból...) Délután nem terveztünk semmi különöset, újra kihasználtuk a fél áras Starbucks frapuccinot és ezúttal egy mokkás valamit próbáltam ki, mig P. egy muffint csócsált. Ezután a közeli Braly Parkba gurultunk el csak játszózni, majd mikor már AV is hazaért, elmentünk a Safeway-be vásárolni hármasban. A jobb oldali kép egyébként nem ma készült, csak gondoltam beillesztem ide, mert bemutatja P. annyira jellemző huncut képét.

2 megjegyzés:

  1. Nem mondom, hogy nem olvaslak irigykedve :-) De nagyon jó most nektek :-)
    P. ezen a képen léggitározik? :-D
    (Vár rám egy díj, ha van hozzá kedved).

    VálaszTörlés
  2. A képen épp táncikál, neki ilyen mozdulatai vannak. :D
    Köszi a dijat, igyekszem megszolgálni. :D

    VálaszTörlés