Oldalak

2013. május 9., csütörtök

Gyerek vagy ám még

Nohát a ma délelőttöt ismét nem játszózással töltöttük, hanem elmentünk a san jose-i tádááááám Children's Discovery Museumba. Hát ez a múzeum... Szuper volt. Bár a parkolás kicsit megizzasztott (most először nem néztem meg, hová fogok tudni parkolni, gondoltam a múzeum alatt van valami parkolóház vagy ilyesmi, de nem volt és a nagy-nagy autópályák tövében rettegtem, hogy felmegyek egyre véletlenül, pedig már volt érkezés a célhoz a bal oldalon, de aztán megláttam hálistennek egy parking feliratot és szépen begördültem egy helyre, ahol 5 dollárért / nap ott is hagyhattam a kocsit), a múzeum mindenért kárpótolt. Két szint ötlet- és izgalomorgia, komolyan. Pont 10-re érkeztünk meg és negyed 1-ig meg sem álltunk, csak nézelődtünk, ámuldoztunk, játszottunk. Nem is akarok semmit kiemelni, mi tetszett P.-nek legjobban, mert gyakorlatilag minden. Rendezkedett, pakolt, mindent kipróbált és egyszer nem rosszcsontkodott, nem is értem... Kicsit sajnálom, hogy nem családilag mentünk, de a tény, hogy AV a zűrzavartól és a ricsajtól megbolondult volna öt perc után azért kicsit megerősit abban, hogy jól tettük, hogy kettecskén voltunk. (Iszonyat tömeg volt, a fenti fotón P. pont azért vág ilyen riadt képet, mert attól tart, mindjárt kizavarják onnan a nagyobbak...) 1 körül értünk haza, akkor csináltam egy rapid bolognai spagettit, közben felhivtam Anyuékat és mint a villám ebéd után ágyba parancsoltam P.-t, aki szokás szerint jó sok fetrengés után szunyált el negyed 3-kor. Délután legurultunk már-már szokás szerint a Starbucks-ba, hogy vehessek egy frapuccino-t, majd elautóztunk a Portal Park-ba, Cupertino-ba. Itt voltak speciális csúszdák (P.-t idéztem) és sokat labdáztunk is. Este a változatosság kedvéért a Safeway helyett a Lucky-ban vásároltunk be, majd vacsora alatt Beugrót néztünk több-kevesebb sikerrel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése