Oldalak

2013. május 10., péntek

Terrible feeling of de ja vu

Ennek a bejegyzésnek a peteérésem lesz a főszereplője - én szóltam.
Szóval mindig is tudtam, hogy nálam nem a 14. nap körül történik a dolog, hiszen a ciklusaim sem 28 naposak, hanem inkább 26 (bár már olyan is volt, hogy a 21. napon jött meg, borzalom a köbön), no tehát nem is lepődtem meg igazán, mikor a két hónappal ezelőtti első éles hónapban negativat teszteltem, hiszen úgy a 16. napon döntöttük el, hogy itt az idő, nem szeretnénk, ha óriási lenne a korkülönbség a két gyerek között, ergo - épp úgy, mint P. esetében, amikor a legelső hónapban szintén a menses előtt próbálkoztunk - boritékolt volt, hogy nem az a mi hónapunk. A következő ciklust egy az egyben kihagytuk, mert a január 1-i due date (hogy van ez magyarul?) nem volt szimpatikus illetve sejtettük, hogy jövünk Amerikába, igy nem akartunk két nagy repülőúttal bekavarni a dolgokba, tehát a mostani ciklusnál folytattuk tovább a tervezgetést. Ma, ahogy lökdöstem P.-t a hintában, kiszámoltam, hogy nála DPO 9-nél teszteltem először pozitivat (elnézést, én már csak ilyen racionális és számolgatós vagyok) és ha úgy vesszük, hogy mégis a 14. nap körül van a peteérés és ahhoz hozzáadunk 9-et, az 23 és mit ad isten, az ma van. (DPO 9-nél igen ritka, hogy jelezzen egy teszt, de ugye mondom, hogy szerintem korábban van nálam ez a dolog, igy szerintem akár DPO 12 is lehet már ma.) És hogy mik vannak, dél körül csináltam egy tesztet, amin nagyon halványan ugyan (szerintem csak én látom haha), de ott van az a két csik, amik pont úgy néznek ki, mint 3 évvel és 9 hónappal ezelőtt*...
* És tudom, tudom, iszonyat korai még, bele sem élem magam a dologba, el sem árulom senkinek, csak hát hehe, milyen már ez. 

8 megjegyzés:

  1. Látszik!! :-))
    (Halkan még, de gratulálok! :-))

    VálaszTörlés
  2. Hát majd meglátjuk, mi lesz. :)))

    VálaszTörlés
  3. Látszik. :-) Remélem kihasználtátok! :-P
    Nekem is félidő előtt van sztem - úgy éreztem mindig és R. is ezt bizonyítja - de sosem teszteltem.

    VálaszTörlés
  4. Én P.-nél csináltam az ovulációs teszteket illetve most is teszteltem 2-3-at de mind negativ lett, úgyhogy hagytam a fenébe. :D

    VálaszTörlés
  5. De lüke vagyok! Teljesen félreértettem az egészet...
    Most már képbe rázódtam.
    És gratulálok! :-)

    VálaszTörlés