Oldalak

2013. május 3., péntek

You are not as fat as you imagine

EZEK a fotósorozatok engem mindig úgy elszomoritanak. Ha nézem a 20-21 éves koromban készült fotóimat és a mostaniakat, már akkor szembetűnő a változás, hát mi lesz még itt kérem? Ennek kapcsán mindig elhatározom, hogy ezentúl próbálok úgy érezni, hogy most jól nézek ki és punktum, mert tudom, hogy később úgyis vágyakozva fogok majd visszanézni a mostani fejemre és combvastagságomra - pedig ugye korántsem vagyok elégedett egyikkel sem jelen pillanatban... Egyébként amikor múltkor nézegettem a régi fotóimat, megállapitottam, hogy 2007 volt az én évem, akkor voltam a legcsinosabb minden tekintetben. Hm. Ennek 6 éve.
  

2 megjegyzés:

  1. Ehh, de mi van, ha én terhesen néztem ki a legjobban? Nem lehet mindig várandós... :-P
    :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szedjél fel pár kilót, az már majdnem olyan. ;)

      Törlés