Oldalak

2013. június 24., hétfő

Harmatoslábú

Azon filozofáltam reggel az 1-es villamoson, hogy bár még egyetlen igazi vizsgálat nem volt, hogy egészséges-e a második gyermek, vajon önző és felületes dolog-e az, hogy a legtöbbet azon gondolkozom, hogy fiú lesz-e vagy lány illetve hogy rögtön ezután beugrik, hogy amint lehetséges, el kell kezdenem mozogni meg diétázni (na jó, diétázni nem, de mozogni), mert megőrjit a gondolat, hogy bármekkora pocakom is maradjon és esetleg dagi anyuka legyek.

6 megjegyzés:

  1. Na!! Gratulalok!! Kismillio eve nem irtam/olvastam blogot es most tessek! :) szuper hir :))

    VálaszTörlés
  2. Akkor én is önző és felületes vagyok, de én már most azon agyalok, hogyan fogok tudni edzeni, ha jön a második... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na csak nem...? :) Én ma azon röhögtem, hogy még az 5.-6. héten azon filóztam, lehet-e kocogni (!) terhesen, most meg a gyaloglást is olyan furcsának érzem. :D Mi lesz később?!

      Törlés
  3. Mer' te amúgy is az a faros-combos fajta vagy :-))
    Part, szerintem neked nem olyan az alkatod, hogy dagi legyél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát combos fajta, az vagyok. :D Amúgy azt nézem, hogy 50 után a nők 95%-a meghizik, durván, vajon a maradék 5% mázlista vagy piszok sokat mozog?

      Törlés