Oldalak

2013. június 25., kedd

Tekintve, hogy van ugye ez a hematómám és ma hivtak, hogy a vérképem szerint vashiányom van illetve újra magas a TSH-m, úgyhogy holnap mehetek endokrinológushoz is, kissé zavar, hogy bár még csak holnap 10 hetes ez a terhesség, már boldog-boldogtalan tud róla, holott én - szándékaimat szépen követve - összesen Anyuéknak mondtam el illetve itt irtam le. (Anyu két számomra ismeretlen valakinek mondta el, ami nem is zavar, mert azt sem tudom, kiknek, szóval nem hiszem, hogy terjeszteni fogják, mert hogy kinek, de AV elmondta Anyósomnak, aki bakker már továbbadta AV tesójának (az én tesóm még nem tudja), a saját tesójának (vagyis AV gyermektelen 50-es nagybátyjának - k*rva sok köze van hozzá, valóban) meg az  anyjának, aki épp kórházban van. Emellett AV elmondta a két legjobb barátjának és Sanyi bának is, aki egyfajta pótapja volt az általános iskolában.) Komolyan, tajtékzom. Még ezt a lepcses szájú bandát. Most őszintén nem nekem kéne elmondani bárkinek, akinek akarom?!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése