Oldalak

2013. július 24., szerda

Elveink

Megirigyeltem a hercegi (királyi? istenem, sosem tudom) párt és legszivesebben én is titkolnám mostantól a Születendő Gyermek nemét. Mondjuk nem sokan tudják még (meg kevesebb embert izgat, mint a trónörökös haha), de most az a tervem, hogy ez igy is maradjon. Egyébként magát a terhességet is "titkoljuk", pontosabban aki nem lát személyesen, az nem fogja tudni januárig, mert elhatároztam, hogy nem teszek fel terhes képet a FB-ra és magamtól én nem újságolok semmit senkinek. Természetesen, ha valaki rákérdez, hogy tervezünk-e tesót, akkor elmondjuk, még ha "látatlanban" is merül fel a dolog, de csak úgy... nem hirdetjük. Ezek az elvek, amiket lefektettünk, aztán majd alakul, ahogy alakul. Kéremkapcsoljaki.

1 megjegyzés:

  1. A másodiknál én is így fogok tenni. Nem tudom, miért, de erre vágyok most.

    VálaszTörlés