Oldalak

2013. július 24., szerda

Egyébiránt

P2 tökéletes diétán tart, mivel bármikor édeset eszem vagy iszom, utána totál hányingerem lesz még mindig. Ez leginkább azért zavaró, mert inni alig birok valamit, abból ugyanis nincsen sós. Hetek óta nem ittam sem gyümölcslét, sem szénsavas üditőt, sem teát, sem kakaót, marad a sima viz, ami ugye mindent csinál, de hizlalni nem hizlal. Jaj.

update: Csináltam sajtos kekszet (mélyhűtőből vettem ki a tésztát, csak ki kellett szaggatni) és sajnos ettől is émelygek. Lehet, hogy ez sosem fog elmúlni? Egy biztos: többet én nem akarok terhes lenni, kislányok, igy jártatok, én már sosem fogok rózsaszin ruhát venni azt hiszem.

2 megjegyzés:

  1. én is azt gondoltam, hogy nem akarok újra terhes lenni, aztán dehogynem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát ha egyszer végre elmúlik ez a hülye hányinger... no akkor SEM akarom, hogy még egyszer valaha ennyit émelyegjek. :D

      Törlés