Oldalak

2013. augusztus 19., hétfő

Elmaradás

Vagyis a hétvége.
Szombaton reggel ébredés után nekiálltam gombapörköltet főzni és mig készült a cucc, mixeltem P.-nek natúr biojoghurtból epres-banános-áfonyás ivójoghurtot, amit cselesen beletöltögettem a kis ivójoghurtos flakonjaiba, mert csak ivójoghurtot hajlandó enni és csak kis flakonkákból. 10 körül elmentünk a dundrum-i Argos-ba kicserélni a kenyérsütőgépet, mert nem dagasztott jó ideje, pedig még fél éves volt csak. Jellemző, hogy a blokk már nem volt meg, mégis adtak cseregépet, igaz, egyel drágábbat, igy 20 eurót rá kellett fizetnünk. A lifteknél találkoztunk egy magyar családdal, mig AV lebonyolitotta az üzletet, mi velük beszélgettünk. Ebéd után összedobtam egy áfonyás muffint, majd alvás után, mivel még mindig esett (reggel óta), Blanchardstown-ba mentünk és vettünk végre ablaktörlőket a kocsihoz, mert a régiek már életveszélyesek voltak. A Halfords után még beugrottunk a Dealz-be és a Lidl-be, igy 7 után értünk haza.
Vasárnap jobb időre keltünk, igy a rathfarnham-i játszóra mentünk, ami után beültünk a kötelező scone-ra is a teázóba. Én ezúttal almás pitét kaptam, double cream-mel, ami isteni volt, legalábbis mérföldekkel jobb, mint a scone, ami P. nagy favoritja. (Nem is értem, hogy szeretheti, annyira nem illik hozzá, de lelke rajta.) Ebédre csőben sült brokkolit-karfiolt ettünk, majd alvás után nekivágtunk a Phoenix Park-nak, méghozzá a játszónak. Mivel durván sokan voltak (nem viccelek, legalább 150-200-an voltunk a játszón, mindenen gyerekek csüngtek, brutális volt, nem hamisak a hirek, hogy Irországban mindenkinek minimum 4 gyereke van, de inkább 6) inkább kimentünk focizni a játszó előtti kis rétre, majd mikor csillapodott a tömeg 5 után, akkor mentünk be hintázni tizet kb. Este sütöttem még fahéjas csigát és összeütöttem némi fasirtot holnapi ebéd gyanánt és hulladék módon zártam a nappal együtt a hetet is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése