Oldalak

2013. augusztus 30., péntek

Félidősen

Amúgy az van még, hogy pár napja végre AV is elkapta P2 mocorgását, vicces. Sajnos nem emlékszem, P. mennyit ficergett ennyi idősen, de valahogy úgy érzem, ő mozgékonyabb volt. Nem tudom, miért, de most egy abszolút nyugodt babát várok, aztán majd jöhet a koppanás.
A terhestünetek egyébként elmúltak, már alig van émelygésem, az is gyengén, tudok inni teát, kávét és édeset is eszem meg joghurtot. A hasam nő, bár nem nagy még mindig, de már "nyom", vagyis észrevettem, hogy nem tudok úgy összegörnyedni, mint eddig, mert van ott valami... A cicim oltári módon, kezelhetetlenül nagy lett, kicsit aggaszt, mert olyan, mintha két ólomgolyót varrtak volna hozzám. Ha 10 percnél tovább állok vagy pakolászom, elkezd feszülni a hasam és fájni a hátam, tök kellemetlen, mert le kell ülnöm. Egyébiránt más tünetem nincsen hálistennek, jól vagyok, aktiv vagyok, hajrá.

4 megjegyzés:

  1. Ez a legjobb időszak, már nincsenek rosszullétek, de még nem túl nagy a has, ezt élveztem én is a legjobban :-)
    Itthon fogsz szülni? Lesz segítséged?

    VálaszTörlés
  2. Igen, most olyan egyszerű az élet. :) Bár már nagyon látványos lett a hasam, nem tudom, mi lesz még télig...
    Elvileg otthon szülünk, de még mindig megy a lobbi, hogy jobb lenne itt... Tudom én is persze, csak attól félek, hogy ha történne vmi, nem tudnám eléggé a fejem a falba verni, hogy mégis itt szültem a körülmények miatt. Anyuék, anyósom otthon körbe fognak ugrálni, ha 2 hónaposan visszajövünk, márciusban, no az lesz a kemény. De legalább tavasz jön, az is valami. :) Mennyivel rosszabb lenne október elején szülni, mert akkor december elején jöhetnénk vissza és meghalnék az ezer évig tartó télben. :D

    VálaszTörlés
  3. Nem is emlékszem, P. Mo-n született, vagy kint? És így, hogy ő császárral született, P2. is császáros lesz?
    Itthon ugye -akármennyire ágálnak is sokan- azért tök megnyugtató tud lenni, hogy folyamatosan odafigyelnek, meg ott van minden/mindenki kéznél, gyerekorvos, műszerek, stb...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Magyarországon született, márciusban hazamentem és júliusban jöttünk vissza, már hármasban. Én bizom a második császárban is nagyon... Itt persze ragaszkodnak a VBAC-hez, meg sem lepődöm, igazán.

      Törlés