Oldalak

2013. augusztus 30., péntek

Separation 3

Ezen a héten tehát négyszer voltunk oviban, mind a négyszer 1,5 órát, ebből legelőször én is benn voltam vele, szerdán, csütörtökön meg ma pedig egyes-egyedül hősködött. Nem nagyon tudom, mit csinált, mig benn volt, mert alig mesélt valamit azon kivül, hogy állt a radiátornál és nézte a többieket, de mivel nem tűnik túl zaklatottnak, gondolom nem érezte magát túl rosszul. Ha nézelődik, hát nézelődik. Mikor ma bementem érte, épp egy asztalkánál ült a többiekkel és tizóraizott - még jó, hogy pakoltam neki némi ellátmányt, egy almát, pár kekszet, egy cerVonát (ez olyan, mint régen a nadgág, a cerbona hülyeség, az cervona) meg egy sportkupakos vizet -, igy ezeket meg tudta eszegetni. (Gondolom az óvónő vette elő a táskájából, de vicces volt látni, hogy azt csinálja, mint a többiek.) Mig ő benn volt, én a Supervalu-ban garázdálkodtam, nem túl gazdaságos, tudom, de 1,5 óra alatt nem lehet mit csinálni, ha nem ott laksz a közelben. Legközelebb hétfőn megyünk, akkor fél 10-re és 1-ig marad, juhú. Az egyetlen aggodalmam, hogy nem akar pisilni, mig ott van (ezt igy mondta), szóval most vagy feszengeni fog végig vagy majd jól bepisil, amit sosem szokott. (A kaka nem ügy, dél körül szokott maximum, azt majd elintézi, ha hazajöttünk.)
Juj, izgulok.   

3 megjegyzés:

  1. A gondozónő nem tudja kikísérni, vagy nem tudod megbeszélni vele, hogy kérdezzen rá egyszer-kétszer?

    VálaszTörlés
  2. Azt mondta a nőci, hogy rákérdezett egyszer (hogy hogy, azt nem tudom) és P. azt mondta No. :))) Én P.-nek mondtam, hogy ha kell, akkor mondja nyugodtan azt, hogy "pisilni kell", mert irtam egy papirt a fontos mondataival és fel fogja ismerni az óvónő, mit akar, de azt mondta, nem fog szólni, inkább megvár engem. :(

    VálaszTörlés
  3. Mondjuk így belegondolva, idegen helyen én sem szívesen vécézem, szóval tökre megértem. De hátha feloldódik majd idővel...

    VálaszTörlés