Oldalak

2013. augusztus 31., szombat

Voltam ma este a városban és ezúttal a St Stephen's Green-hez gyalogoltam el, mivel a fő célpontom a H&M volt, kismama ruhák miatt. Bár a terhes cuccok nem voltak valami szuperek (még mindig a nyári kinálat volt kinn, halál vékony, rövid ujjas pólók, pfff), a Back to school polcokon rengeteg menő pulcsi és ing volt, ráadásul egy csomó féláron. Igy 13 euróért vettem két pulcsit meg egy galléros pólót. (Az egyik pulcsi nem volt leárazva, az a teljes áron 7 euró volt, a másik két cucc meg összesen 6... Asszem kedden vissza is robogok még 1-2 pulcsiért meg egy sötétkék ingért, mert 4 euróért a bolondnak is megéri.) Hála istennek, hogy itt már 4 évesen iskolába mennek a gyerekek, ezért már P. méretében is voltak filléres ruhák. (P2-nek sajnos nem vettem semmit, pedig néztem, de egy bodyért nem akartam 6-7 eurót adni.)
A szerzemények:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése