Oldalak

2013. augusztus 29., csütörtök

Napok

Amúgy éljük ám az életünket is mellesleg, kedden délelőtt voltunk a Zsomboréknál, vagyis annál a családnál, akikkel a Dundrum Shopping Centre-ben találkoztunk még múlt hétvégén. Utána elautóztunk egy Supervalu-ba átvenni a babacsomagot, ami olyasmi, mint otthon a Felicitas csomag. Vicces, hogy mióta itt vagyunk, talán másodszor jártam Supervalu-ban, mert egy sincs a környékünkön és arra sincs, amerre általában járunk. Kedd este AV eladott valami gitáreffektet, ezért este egy jó nagyot autóztunk és újra meg újra káromkodtunk az irek elmondhatatlanul hanyag cimkezelése miatt (nem lennék itt postás, az tuti). A legtöbb ember addig jut el a saját cimét illetően, hogy elárulja, melyik kerületben lakik. Bazmeg. Mintha annyit mondanék Pesten, hogy hát én Kőbányán lakom. És? Utca, házszám? Ja, az nincs. Az okosabbja tudja a ház nevét, ahol lakik, de arra ugye se a gps-ben, se a google maps-en nem lehet rákeresni ugye. 5 év alatt már annyiszor szivtunk emiatt, hogy elmondani sem tudom. A durva, hogy nem csak a magánemberek ilyenek ám, sokszor az intézmények is ilyen gázul adják meg a cimüket és keresgessél... A kedvencem amúgy a honlapokon* szereplő paint-tel készitett térkép, ahol persze nem ott van észak, mint a valóságban, tehát szuper térérzék kell ahhoz, hogy az ember átforgassa a képet és rájöjjön, merre is kell mennie... No mindegy, a 10 percre lévő helyet olyan 40 perc keringés után meg is találtuk, eladtuk az effektet és 3/4 9-re már haza is értünk. Tegnap délután mivel nagyon szép idő volt, összeszedtem magam és elmentünk a kukacos játszótérre, ami szuper volt, attól eltekintve, hogy rengetegen voltak. Este mirelit pizzát ettünk, sajnálom, nagyon megkivántam, ezért ma igyekeztem kiköszörülni a csorbát és rántott halat csináltam karfiollal. (Kedden és szerdán meg a mélyhűtőn könnyitettem, kedden lecsót ettünk, szerdán meg valami szószt olvasztottam ki, volt benne cukkini, az biztos, de nem jöttem rá, mit tettem a tésztámra.)

* AV mondta, hogy az ir cégek 40%-a van fenn az interneten. Nagyon durva. Úgy értem, igen szánalmas a többi európai országgal összehasonlitva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése