Oldalak

2013. augusztus 7., szerda

Unalmasan hömpölyögnek a napok, megint szerda van, mindjárt hétvége, jaj. Délelőtt elmentünk a GP-hez, pontosabban egy nővérkéhez, aki 30 euróért levette a vérem, hogy ellenőrizhessük a TSH szintemet. (Az eredményt újabb 65 euróért fogom megtudni, fasza.) A rendelő után kigurultunk a Poolbeghez, de olyan koszosnak tűnt a homok, hogy inkább ki sem szálltunk, hanem helyette elmentünk vásárolni a Tescoba, főzni úgysem kellett ma, mert maradt még bableves tegnapról. Tegnap délután amúgy megsütöttem az áfonyás pitét, hááát, nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, azaz rossz lett. A tészta túl kevés volt, alig birtam betölteni vele a tepsi alját meg széleit, a "szósz" viszont sok lett, vagy 1,5 dl megmaradt. Ráadásul bár a recept nem irja, én tettem cukrot a tésztába és a szószba is, de igy is maximálisan izetlen lett. Mivel még mindig van itthon áfonya, ma talán kipróbálok egy másik receptet is*, de lehet, hogy maradok a már bevált áfonyás muffinnál, az legalább tuti elfogy. Tegnap délután mikor AV megjött, amúgy elmentünk még a Cabinteely Parkba játszózni, majd onnan beugrottunk a cornelscourt-i Dunnesba, 8-ra értünk haza, te jó ég.
Ma délutánra a Dillon Garden-t néztem ki, itt van a közelben, csodálom, hogy még sosem néztük meg, no de majd most. (Talán.)

* Végül ezt a kis kosárkás akármit csináltam meg, de sajnos eszembe juttatta azt a diós-nem-tudom-mit, az is ilyen kosárka volt, teli lekvárral meg dióval, no olyan kell nekem most. (Ezt az áfonyásat amúgy pár óra alatt megettünk, hat darab lett, sitty-sutty elfogyott.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése