Oldalak

2013. szeptember 18., szerda

Anyway

Alsó P., felső P2. Van köztük kb egy hónap, P. javára. Szerintem alig hasonlitanak, kivéve a fej alá hajtogatott kezük mozdulatát. Amúgy a kép láttán P. reakciója csupán egy számonkérő "És miért ilyen barna a kistesó?" volt. 
Ma kifizettük a Diákhitelemet, hurrá. Ezer éve húzódik, felvettem kb 240 ezret, fizettem éveken át becsülettel és most 184 ezerrel tartoztam. Minden évben magasabb összegről indultunk, holott rendesen perkáltam mindig. Pf. 
Az osztálytalálkozónk valószinűleg november 16-án lesz, amikor már feltehetőleg otthon leszünk*. Ennyi. 

* Most filózunk, mikorra vegyük a jegyeket... Én úgy számoltam, hogy ha január 14 a kiirt időpont, akkor november 14-ig kéne hazajutnom valahogy, az két hónap, 8 hét, bőven benne vagyunk a "meddig szabad repülni?" intervallumban, erre most látom, hogy az Aerlingusnál már valami nyomtatványt kell kitöltetnem a 28-33. hét között, ha repülni szeretnék. Eddig elég volt egy informális levél az orvostól, hogy fit vagyok to fly, most meg egy csomó adatot be kell irni. A durva, hogy azt hittem, P.-nél is március 28 körül repültünk haza, hiszen május 28-ra voltam kiirva, erre az előbb a kezembe akadt egy ultrahang kép, ami itt készült, április 6-án. Basszus, hát mikor mentem én haza? Április 10-én? Vagy még később? És P. meg megszületett május 12-én? Atyaég! És engedtek csak úgy repülni mindenféle orvosi igazolás nélkül... Mik vannak! Ha úgy számoljuk, hogy P. születése előtt egy hónappal repültünk haza, remélem, hogy a történelem nem ismétli önmagát, mert akkor Szentestén már lenne egy 10 napos gyerekünk**. Jézusom, hogy rohan az idő.

** Egyébként ma mondtam pont, hogy ez a gyerek akkorákat rúg, hogy borzalom, emlékeim szerint P. jóval később kezdett igy forgolódni, ficeregni. Most, hogy már megvan a neme jó ideje, folyton azon agyalok, vajon mikor dönt úgy, hogy kijön. Még idén? Vagy már jövőre? Az én kontroll-mániás lelkemnek borzalmas megélni ezt a bizonytalanságot. Mindenesetre szurkolok, hogy a 36 hét meglegyen. AV unokaöccse szintén januárra volt kiirva és november végén született... No abba a cipőt nagyon nem szeretném felpróbálni. Kedves P2, maradjunk a két ünnep között vagy január elején, oké?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése