Oldalak

2013. szeptember 30., hétfő

Dél előtt

Hasznos kis délelőttöm volt: AV-t elvittem reggel a Céghez, mert csomó cucca volt és nem akart gyalogolni, P.-t leadtam az oviban (magától nyújtotta a kezét a néninek, hogy vezesse be a szobába, jaj), majd elautóztam a Nutgrove Shopping Centre-be, mert csütörtökön kaptam egy fülest, hogy ott van még 3 darab maternity swimsuit. Mondanom se kell, a háromból már csak egy darab volt, az is 18-as (én 12-est kerestem, mert 10-12-es ruhákat hordok), ráadásul nem is underwired volt persze szerencsétlen, úgyhogy kezdtem berágni, mert a többi, sima fürdőruha is csak 16-18-as méretben volt, amikor is megláttam egy vicces csavart mellrészű fekete darabot, amiből szintén csak egyetlen volt, 16-os, de gondoltam leszarom, lesz, ami lesz felpróbálom és láss csodát tök jól állt. (Már amennyire ez lehetséges hordóhassal.) Úgy örültem, hogy végre mehetek mozogni, el sem tudom mondani. A Dunnes után kicseréltem a P.-nek vett harisnyákat egyel nagyobb méretre (persze csak hófehérben volt 4-5-ös évesekre való, de igy járt) meg a P2-nek vett bodykat szintén egyel nagyobbra (newborn helyett úgy döntöttem kap 0-3 hósat), majd ezután beültem a Burgerbe enni egy muffint egy teával (nem volt időm reggelizni), elolvastam a helyi hireket egy ott hagyott újságban és kifelé menet beugrottam a Specsavers-be elkérni AV szemcsijének a számláját, a Dealzbe néhány furcsa innivalóért és az Euro2 boltba egy autós szinezőért és állatos matricás könyvért. Épp visszaértem 1-re az ovihoz, felkaptam P.-t, váltottunk pár szót Brúnóékkal és tűztünk haza enni. Itthon összeütöttem egy borsófőzeléket, P. kapott egy rántottát (elnézést) és fél 3-kor nagy nehezen elaludt. Ma AV 10 után jön, igy a délutánon agyalok, mit is csináljunk, illetve azt próbálom meg kisütni, mikor próbálhatom ki az új fürdőrucimat, hurrá. Ja és a poén kedvéért csináltam egy ruhás képet is a hasamról, itt tartunk most cimmel.

6 megjegyzés:

  1. Szerintem jobban jártál a csavart mellrészűvel. ;)

    VálaszTörlés
  2. Hát kevés rondább és előnytelenebb fürdőruhát tudok elképzelni, mint a nem underwired (hogy mondják ezt?) egyrészest... Blöe.

    VálaszTörlés
  3. Meg a csík is olyan hülye helyen van rajta...

    VálaszTörlés
  4. A csavart mellrészű tényleg jobban néz ki!
    És milyen szépen gömbölyödsz :-)

    VálaszTörlés
  5. Köszi. :) Már nagyon dagulok. :D

    VálaszTörlés
  6. A csavart sokkal inkább nőies. Szerintem is jobb választás volt!

    VálaszTörlés