Oldalak

2013. szeptember 21., szombat

Fél-hétvége

A tegnap délután hálistennek azért már nem telt olyan vacakul, mint a nap többi része... P. 4-ig aludt (hagytam én lelkesen, bevallom), majd fél 5-kor már neki is vágtunk a Print Museum-nak, mert Culture Night volt és ennek köszönhetően 8-ig nyitva volt. Nem csináltunk ugyan semmi mást, amit egy sima hétköznapon nem csinálhattunk volna (nyomdász sapkát még nem tudott volna hajtogatni és a festős asztaloknál is idősebb gyerekek voltak), de P. igy is élvezte a dolgot: perforált, lyukasztott és a fenti gyerekrészlegen nyomdázott meg rajzolgatott. AV félúton csatlakozott hozzánk, igy szép kis családi délutánt kerekitettünk az Apa-Fiú este helyett. Mikor meguntuk a nyomdászkodást, lementünk a kávézóba sütizni (én nem kértem semmit, mert egyrészt nem szeretem az ir sütiket, itt az idő belátni, másrészt meg mostanság újra émelyegni kezdtem az édestől, szuper...), de a fiúk ettek egy-egy sütit, én meg rácuppantam P. vizére és azt vedeltem. A múzeum után még kimentünk a Poolbeghez meg beugrottunk a Tescoba tejért, hogy az este a szokásos módon végződhessen: palacsintával.
Ma megjött a tavasz, 18 fokra ébredtünk, igaz, fél 9-kor, igy egy laza reggeli után (AV-nek csináltam tejberizst, pedig utálok tejberizst főzni, mert leéghet, sokáig kell kavargatni és különben sem szeretem, P.-nek meg megsütöttem egy lefagyasztott fokhagymás bagetett (imádja, nem is értem, hogy, annyira nem az ő izvilága, de úgy eszi magában, mindenféle feltét nélkül, mintha fizetnének érte) elmentünk a Marlay Parkba játszózni. Nagyon fura volt úgy hintáztatni P.-t, hogy rövidujjasban sem fáztunk, hihetetlen, hogy két napja még 6 fok volt napközben... Ebédre a még tegnap este előkészitett rakott krumplit ettük (nem is értem, miért nem csináltam eddig kb soha, jó lett és nem is macerás), most pedig azon filózunk, mit is csináljunk délután, hogy kihasználjuk a nap utolsó lehelletét... Hát igy.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése