Oldalak

2013. szeptember 12., csütörtök

Pitcha

Tegnap este rémülten tapasztaltam, hogy a köldököm körül van pár 1-2 centis fehér csikocska. Jó, mondjuk 22 hét alatt eddig háromszor kentem be a hasam, de akkor is. Most ez akkor az? Felejthetem el a kétrészes fürdőruhát? (Mondjuk ez a combjaim miatt úgyis esélyes, múltkor a tükörben látva a sonkáim ugyanis majdnem hanyatt estem, hogy atyaég, a lábaimban hordom talán ezt a gyereket? De akkor is. A hasam mindig szép volt, örök büszkeségem, most akkor hogy lesz ez*?)
Amúgy hazaértünk épségben, de erről bővebben úgyis később.

* Próbálom AV-ből kicsikarni, hogy ha csúnya lesz a hasam, vágassuk már le a felesleges bőrt, csináljunk valami hasonló műtétet, mint a Rubint Réka, mert oké, hogy ő sportol is, de nekem kidudorodó hasizmok nem kellenek, csak szép, sima hasbőr, mint neki van és mint nekem eddig volt.

2 megjegyzés:

  1. Réka csináltatott valami ilyesmit? :-O

    VálaszTörlés
  2. Nem akarok hülyeséget irni, de úgy rémlik, hogy anno ő nyilatkozta azt, hogy 2-3 gyerek után minden nőnek kéne hogy járjon ilyen "bőrfelvarró" műtét. Szóval nem zsirleszivó vagy ilyesmi, hanem hogy a felesleges, megnyúlt BŐRT eltávolitsák. De mondom, rég hallottam, nem 100%.

    VálaszTörlés