Oldalak

2013. szeptember 16., hétfő

Régi évek

Az elmúlt néhány este ősrégi képek nézegetésével múlattuk az időt, igy esett, hogy megtaláltam egy 2004-es fotót, amin úgy nézek ki, mint ahogy jövő nyáron (na jó, ősszel) szeretnék kinézni:
Itt is vastagok a combjaim, de a mostani állapotukhoz képest szuperül festenek, nem hiába, itt olyan 52 kg voltam, most meg, egy ma reggeli mérés szerint 61,5... (A fejem nagyon béna volt amúgy a képen, hunyorgok meg minden, ezért vágtam le. Hiába, nincs egy tökéletes fotóm...) Az ugyanebben az időben készült normál ruhás képeken amúgy nem tűnik ilyen vaskosnak a lábam, de azt hiszem, ez a fénykép jobban fog motiválni, mint azok, igy ki is fogom majd tenni alkalomadtán a hűtő ajtajára. Ó istenem és már itt is azt hittem, hogy dagi vagyok, bakker.

9 megjegyzés:

  1. Nem is vastag a combod. És a hasad meg nagyon király!

    VálaszTörlés
  2. Nem is vastag a combod. És a hasad meg nagyon király!

    VálaszTörlés
  3. Bárcsak ilyen "vaskosak" lennének a combjaim, de sajnos legalább másfélszer ekkorák. :)

    VálaszTörlés
  4. Dagi mi? :-)) Szerintem vegyél új szemüveget, mert ezen a képen qrva jól nézel ki (márbocsánat, de tényleg), a dagi nem itt kezdődik.

    VálaszTörlés
  5. Az baj, hogy ez a múlt. :( Szemétség, hogy akkoriban nem tetszettem magamnak, mert azóta sokat romlott a helyzet. Van az a "tanitó szöveg", hogy
    "You will not understand the power and beauty of your youth
    Until they've faded but trust me, in 20 years, you'll look back
    At photos of yourself and recall in a way you can't grasp now
    How much possibility lay before you and how fabulous you really looked
    You are not as fat as you imagine"
    Ez totálisan igy van sajna. De most elhatároztam, hogy lesz, ami lesz, igy akarok kinézni jövőre és kész.

    VálaszTörlés
  6. úgy nézel ki, mont egy szupermodell, mondtam már. :)

    VálaszTörlés
  7. Hehe, aranyos vagy, de maradjunk maximum a múlt időnél. :))) Meg még egy ilyen töpszli modell nem lenne a világon. :D No jó, a magasságom sosem zavart, csak a hülye combjaim. :D Ez ilyen mániám nekem.

    VálaszTörlés
  8. Egyáltalán nem dagi a combod! És bomba hasad van!

    VálaszTörlés