Oldalak

2013. október 12., szombat

Alakulás

Nagyot haladtam a téli betárazással: tegnap este voltunk a Nutgrove Shopping Centre-ben és elhoztunk a Penney's-ből egy hálózsákot P2-nek, majd megállapitottuk, hogy az ott kapható fiú kabátok közül egyik sem tetszik. Áttűztünk a Dunnes-be, ott csupa vékony őszi kabátka volt, igy onnan vásárlás nélkül távoztunk, miután megvártuk, hogy P. a kiválasztott nagyjából ötezer darab kabát cipzárját akkurátusan le- meg felhúzza illetve patentját ki- és begombolja egyszer. (A Dealz-ben kapott egy csoda játék cumisüveget, de ez most lényegtelen.) Ma délelőtt az oviból egyenesen a St Stephen's Green-hez rohantam és miután ügyesen elnéztem a parkolás árát, 2 eurót bedobtam és automatán nyomtam a zöld gombot, mire kaptam egy cetlit, hogy kemény 25 percig van jogom parkolni a York streeten. Káromkodni sem volt időm, szaladtam (szó szerint... vicces lehetett, szerintem rengett a föld...) a H&M-be körbenézni, mi a helyzet női és gyerek kabát fronton. Először kiválasztottam P.-nek egy klassz sárga (!) kabátot (ilyet, csak nem volt zöld) és egy tökéletesen hozzá passzoló sapkát (ilyet, csak szürkét, egy ugyanolyan szinű csikkal, mint a kabát), majd rátértem a kismama kabátokra, amiből összesen két fazon volt, de az istennek nem tudtam eldönteni, melyik legyen és S-esben vagy M-esben. Végül egy S-es mellett döntöttem, ilyen lett, szerintem vagány, bár AV szerint kissé hálózsák jellegű. 11.02-ig volt érvényes a parkolócetlim, 11.02-kor még bőven fizettem, majd mint a hülye tűztem a kocsihoz, új cetlit venni... Az új parkoló cédula engedelmével visszamentem a Dunneshez és vettem egy hálózsákot (rájöttem, hogy vastagabb az ottani, mint a tegnapi Penney's-es) meg egy snowsuitot. Ezután lementem az élelmiszer részlegbe, bevásároltam és olyan khm ügyesen végeztem, hogy épp beálltam fizetni, mikor a parkoló cetli ismét lejárt a távolban. Természetesen pont előttem volt pénztáros váltás, én már bőven ott tartottam, hogy most viszik el a kocsit, de nem, mire 10 perc múlva odaértem lihegve, még ott volt, úgyhogy beültem pihegni és elégedetten néztem szét a szerzemények között. P.-ért 1-re simán odaértem, majd itthon kiderült, hogy szerinte szűk a kabát, nagy a sapka, úgyhogy ezeket cserélhetjük majd ki, de sebaj, mert majd a Dundrumba visszük vissza őket, ahol van Penney's is, ahová viszont a feleslegesen vett hálózsákot is visszavihetjük, igy két legyet ütve egy csapásra.
Ha ezt a csere-berét elintéztük, azt hiszem vége a vásárlási lázamnak, minden megvan a boldogságomhoz, hurrá. (Na jó, P.-nek még kéne egy kordgatya, mert a feketének kikopott a térde...)
És akkor az új P2 cuccok:
És az esti Poolbeg ráadásképp:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése