Oldalak

2013. október 10., csütörtök

Csak három dolgot akartam megörökiteni az utókornak: 1) tegnap délután főztem hagymakrémlevest és tök jó lett, 2) este felhoztuk a kukákra kötött lufikat, amiket a szemközti Audi szalon dobott ki, azóta P. egyfolytában lufizik és nagyokat röhög magában, hogy különböző dolgokat eszkábál a zsinórra és nézi, ahogy felrepülnek 3) ma egész délelőtt a boltokat jártam, mert kell(ett volna) vennem télikabátot P.-nek meg magamnak, sapkát P.-nek meg P2-nek, hálózsákot és orkános külsejű snowsuitot P2-nek illetve zoknit meg pamutbugyit magamnak, ehhez képest 3 bugyin és zoknin kivül hoztam egy melegitőnadrágot P.-nek és szevasz. A sima kabátok abszolút nem jók már rám, P.-nek csak aranyáron láttam kabit, a téli sapkák mind bénák voltak, kisméretben pedig csak vékony pamut volt, azt hiszen, meg fogunk fagyni otthon.

1 megjegyzés:

  1. (Én innét vettem sapit R-nek: aliexpress.com
    Valóban tuti cuccokat lehet kifogni fillérekért. Egy próbát megérhet.)

    VálaszTörlés