Oldalak

2013. október 22., kedd

Helyek, autók, pontosabban egy autó vagyis kettő

Csak a rend kedvéért mondom, hogy mig P. tegnap délelőtt ovizott, én vettem neki egy kordgatyát, magamnak egy harisnyát és bevásároltam a Tescoban. Utána beültem inni egy teát a Bagel Factory-hoz és ettem egy minősithetetlenül szar scone-t, de azzal vigasztaltam magam, hogy legalább nem muffinnal hizlaltam a combom, a scone mégis kevésbé durva, mint egy muffin. Ma délelőtt jártunk a Mellowes Parkban, a Crescent Parkban és a John Paul II Parkban, mind a három játszótere egész jó volt, szóval szépen elvoltunk, igaz, negyed 2 volt, mire hazaértünk, úgyhogy csak egy kis bolognait tudtam összecsapni ebédre, amit - láss csodát - P. életében először megkóstolt. Ahhoz képest, hogy a bolognai olyan ultimate gyerekkaja és az egész napos ovikban heti kétszer van körülbelül, vicces, hogy 3,5 évnek kellett eltelnie, hogy ráharapjon Mr Válogatós. Mig mi mókáztunk, AV megvette a kocsit, jó ez a munkamegosztás, de alig várom, hogy végre én is láthassam az új családtagot. Mig el nem adjuk a Mazdát, most két kocsink lesz egy ideig, mókás, ilyen sem volt még.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése