Oldalak

2013. október 21., hétfő

Fogyasztás

Ezt a lúdlábasat szeretném még a héten megcsinálni, igaz, én szerintem fele mennyiségű krémet fogok beletenni, mert ez igy nagyon brutálnak tűnik. Ezer éve készülök a citromkrémre is, ami múltkor isteni lett, még jó, hogy tegnap határoztam el, hogy "fogyózni" kezdek, mert nem lesz ennek jó vége, ha már a 29. héten 65,7 kg vagyok meztelenül (55-ről indultam) és a combom kerülete 58 cm. Sirok. (Csipő- és derék- és mellméretet nem mértem, felesleges, nem vagyok hülye.) Éjjelente úgy fájnak a combjaim, hogy meghalok, rettenetes hájtömeg van rajtuk, most ez viccesen hangzik, de tényleg, iszonyatosan néznek ki, másnak a hasa borzasztó, nekem a combom, fúj, utálom. Szülés után spinningelni szeretnék, lehet, hogy arra használom majd a heti egy estémet, az végülis kardió is (asszem) meg mégis csak a combokat dolgoztatja, más testrészemmel egyelőre nincs bajom, nagyon bizom benne, hogy a hasam marad nagyjából a régi (oké, felkészültem, hogy nem, de azért annyira nem lehet majd rossz, vagy ha igen, akkor a bőröm lesz csúnya, az izom nem hiszem, hogy elsorvadhat sitty-sutty, úgyhogy ha bő lesz a bőröm, azon a sport úgysem segit) és azt sem hiszem, hogy hirtelen háthájat növesztenék, úgyhogy elég egyértelmű, melyek a problémás részeim, azokkal kell foglalkozni és kész. Na ezt ismét szépen kielemeztem, viszlát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése