Oldalak

2013. október 15., kedd

Napjaink úgy váltják egymást

A tegnapi napom egyébként rendesen mérgelődéssel telt: gyakorlatilag az egész szabad délelőttöm el volt cseszve. Mivel kértem AV-t, hogy kisérjen el minket az oviba bejelenteni, hogy egy hónap múlva hazaköltözünk, természetesen vissza kellett hoznom a Céghez, igy nem maradhattam nézelődni - ez mondjuk okés, én kértem, hogy ő tárgyaljon, én képtelen vagyok pénzügyekben alkudozni, ő a kupec, én bármire rábólintok, no de utána hazajöttem ugye és jött egy paraszt postás, akivel jól összevesztem, mert egyrészt buta volt, mint a segg; másrészt lusta volt, mint egy disznó és harmadrészt pofátlan, mint egy csomagszállitó postás. Egész délelőtt panaszlevelet irtam a postának és tudom, széllel szemben semmi értelme pisilni, de jól esett, hogy leirtam a felháborodásomat. Azóta csekkoltam amúgy a posta fb oldalát és többen szidják őket, el is határoztam, hogyha egy hétig nem jön válasz a panaszkodásomra, oda is kiteszem a levelet, olvassa csak más is, mekkora barmok. Van itt GLS meg DHL is, nem ők az egyetlenek, hiszek benne, hogyha sokan szidnak egy társaságot, akkor előbb-utóbb elpártolnak tőlük a vevők és mehetnek a fenébe. Délután, hogy mozogjunk kicsit, kivittem P.-t a Poolbegre és hazafelé beugrottunk egyet Tescozni, nagyjából ennyi volt a nap.
Ma mivel gyönyörű idő van, voltunk a Santry Demesne játszóterén, ami kedves kis hely, utána viszont elgurultunk a Balcurris Parkhoz is, ami valami döbbenet: majd ha áttöltöm a képeket, megmutatom, mert szégyen, hogy hanyagolhatnak el egy szinte új játszóteret ilyen durván. Holnapra esőt mond a változatosság kedvéért, úgyhogy Mount Merrion Playgroup lesz a délelőttből szerintem, ma viszont még szeretnék elmenni úszni, mert heti egyszer mindenképp mozognom kell, már igy is 65 kg vagyok, őrület.
Ami a hétvégét illeti, jó volt, bár sokat esett, igy ezúttal Bray kimaradt... Szombaton délelőtt a fiúk Herbert Parkoztak, én főztem, majd délután elvittem P.-t kicserélni a télikabátját a Dundrumba. Ott megfogadtam, hogy soha többet nem viszem 1) egyedül 2) hétvégén oda P.-t, mert agybajt kaptam tőle is és a tömegtől is. Mivel próbálgatni kellett a kabátokat, kénytelen voltam elvinni magammal, bár AV szivesen vigyázott volna rá otthon, de igy mit volt mit tenni, küzdöttem. Miután fél óráig könyörögtem neki, hogy szakadjon ki az Imaginarium-ból, elrángattam a H&M-be és végül egy szép kék kabátot választottunk (nem, nem lánykabát, nem tudom, miért oda van sorolva), örülök neki nagyon, csinos benne. Hogy passzoljon hozzá a sapka, azt is kicseréltük, szürke helyett igy kapott egy fekete tökfödőt, igazán jól áll neki, én mondom. Ezután némi ismételt játék után (persze, miért is ne lenne három játékbolt a H&M mellett... P. amúgy erről nem birt leszakadni, totál odáig volt tőle, még mindig megőrül az ajtós / záras cuccokért...) a Penneys-be visszavittük P2 hálózsákját (hiszen pénteken vettem neki másikat a Dunnesből és az vastagabbnak tűnt), majd húztunk haza. Este még a fiúk elmentek a Tescoba, én meg próbáltam kiheverni a plázázás kinjait azzal, hogy csináltam szilvásgombócot.
Vasárnap a St Anne Parkban kezdtünk délelőtt, ahol szemerkélt ugyan az eső, de kitartottunk. Hazafelé bementünk a magyar boltba Túró Rudiért, majd ebédre pörköltet ettünk tésztával és a maradék szilvás gombóccal. Délután a Halfords-ban volt jelenésünk, mert kellett vennünk két izzót a kocsiba, utána pedig benéztünk a Smyth's-be is, ahol P. példásan viselkedett, azaz nem hisztizett, nem fetrengett, hogy neki ezt vagy azt azonnal vegyünk meg, csak halkan suttogott a fülembe, hogy majd ezt vagy azt kér karácsonyra. Nagyon megsajnáltam az igazat megvallva, látszott rajta, hogy örökre maradna, egy Jungle Junction figurát például különösen nehezen hagyott ott, de megigértem neki, hogy irok majd Santa-nak és lehet, hogy kap egyet hamarosan. (Én mondjuk egy társasjátékot szivesebben vennék neki, de sebaj.) A Smyth's után bementünk a Dunnes-be, mert közel volt és kellett tejet vennünk, úgyhogy jó későn, fél 8 után értünk haza. Itt tartunk hát, ez volt a hétvége meg az elmúlt két nap dióhéjban, nyersen, szárazon, uncsin.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése