Oldalak

2013. október 15., kedd

Újabb tünetek

Nem tudom, irtam-e már, de mostanság nagyon gyakori, hogy éjjel görcsöl a lábam. Nagyon gáz, a talpamtól kezdve a vádlimon át a combomig bármi be tud görcsölni és baromira fáj, húznom kell kézzel, hogy javuljon meg, fúj. Emellett az orrom folyton száraz, ha piszkálgatom, ilyen véres izék jönnek ki (elnézést), ha meg levegőt veszek, fáj. Ezen kivül rengeteg tejet kell innom - pedig alapból utálom. Érdekes dolog ez, egyszerűen nem értem, hogy lehet most tejmániám, mikor nem is szeretem. Mondjuk pár hete a gumicukorra kattantam rá, ez jobb, de akkor is. Ja és a tökmag. Több maréknyi tökmagot pusztitok el esténként, ez is milyen hülyeség már, tökmagot, atyaég, nem is tudom, mikor ettem ilyesmit utoljára. Tej és tökmag mellett white pudding-on élek, a napokban vettem először, azóta mindig kell, hogy legyen a hűtőben, különben rosszul érzem magam...
Amúgy nem voltam úszni, mert meccs volt (Irország Kazahsztán haha) és le volt zárva a környékünk... Mit ne mondjak, nagyon örültem, mikor erre rájöttem, de megbeszéltük, hogy ha esik, ha fúj, csütörtökön vagy pénteken mindenképp megyek. Sport helyett sütöttem egyébként szilvás pitét délután, nagyon jó lett, zseniális vagyok, ennyi.

2 megjegyzés:

  1. Roppant guszta! Nem szedsz kismamavitamint?

    VálaszTörlés
  2. nagyon ráálltam most erre a szilvás pitére, sok itthon a szilva. :)
    csak magnéziumot szedek 2x250 mg-ot meg közte vasat. úgy tudtam, a kismamavitamin csak az elején kell. nem?

    VálaszTörlés