Oldalak

2013. november 6., szerda

Bűnös város

Az idei utolsó kettesben Dublinban töltött délelőttünket P.-vel igencsak bűnös tevékenységekkel tömtük tele. Először is, reggeli közben Mickey Mouse Clubhouse-t néztünk, majd elmentünk a stillorgani Leisureplex-be, ami tulajdonképpen egy játékbarlang, de van benne egy kedves kis játszóház is. Mióta utoljára voltunk, kialakitottak egy igazi játszós placcot is, telis-teli játékokkal (puzzle, kiskonyha, vonatpálya, ride-on, hintaszék stb), szóval a megszokott mászós labirintusok mellett a földön is lehetett szórakozni. Tizóraira popcorn-t ettünk, majd délben átmentünk a Dealz-be venni gyerek fogkrémet meg néhány Happy Hippo-t. Ebéd gyanánt beültünk a Mekibe, mert semmi kedvem nem volt hazarohanni és főzni és különben is, ezer meg egy éve mérgeztem magunkat legutóbb, úgyhogy úgy éreztem ennyi belefér: P. sült krumplizott, én meg ettem egy BigMac-et. Inni nem kértünk, volt vizünk, haha. Kifelé menet egy furcsa bácsitól P. kapott egy lufit, amivel egész hazaúton csikizni próbált a kocsiban, majd hazaértünk és 10 perc játék után elvittem aludni.
Oké, oké, nem a legegészségesebben töltöttük eddig a napot, de olyan jó volt lazulni és mókázni, kit érdekel most, mit hoz a jövő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése