Oldalak

2013. december 18., szerda

Helyzet

Egyébként egy napja megint nagyon hülyén fekszik a Miszter, tegnap még jól voltam, ma arra ébredtem*, hogy sehogy sem jó. Valahogy felül van a háta túlzottan, a jobb mellem alatt púposodik és nem kapok tőle levegőt, amellett, hogy az aprórészeivel (haha, ez a hivatalos megnevezés, sajnálom), folyamatosan kapargat alul és / vagy nyomja a medencecsontomat belülről. Hát ilyet!

* Lehet, hogy azért, mert 3-kor átmentem P. ágyába aludni, mert ő meg bemászott közénk, de egy 140 cm-es ágyon sajnos nem férünk el hárman, ráadásul mindketten horkoltak, szóval kénytelen voltam átosonni P. félszobájába, ahol a béna ágy van (kőkemény, 130x130-as), igy csak totál göcsörtösen tudtam aludni. Hogy lesz ez később, el sem tudom képzelni...  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése