Oldalak

2014. január 8., szerda

Ennyi

Amikor reggel 10-kor elmentem zuhanyozni és megjött Anyu meg Apu maszkban két adag koszos ruháért (vitapontunk AV-vel, ami miatt tegnap jól összekaptunk, hogy hazajöttünk hétfőn és három adag szennyes várt, ráadásul a lakás sem volt az a patyolat, sőt...), majd 10 perc múlva beállitott a gyerekorvos (hétfőn Pali kapott bcg-t és úgy engedték el, hogy megvizsgálták, kedden volt a védőnő, aki szintén megtapogatta, erre ma jött a gyerekorvos - hát kérem, mi változhat csóri gyereken három nap alatt?) és ennek tetejébe jött két legalább 45-ös lábú gázszerelő - no ekkor úgy éreztem, kicsit sokan vagyunk 38 nm-en.
Aztán mikor Anyuék meg a gyerekorvos elmentek, mi pedig itt maradtunk a felébresztett és éhes Palkóval a szétszedett lakásban, ahol nem volt egy hely, ahol szoptatni tudtam volna, mert két szoba van, de mindegyikben volt egy-egy szerelő és óriási gázszag - no ekkor úgy éreztem, nem vagyunk jó helyen.
Aztán persze megoldódott a dolog: kész lett az egyik szoba, beültem etetni Peti kanapéjára - AV meg elment az oviba, mig én csendben felügyeltem a másik szobában még dolgozó gázosokat...
Szép az élet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése