Oldalak

2014. február 12., szerda

Programok

Bár az éjszakáink továbbra is pocsékak (tegnap 6x kelt Palkó 10 és 8 között, őrület, én mondom) igyekszünk azért mozogni, mert egyrészt Petivel ki kell mozdulni, másrészt próbáljuk kihasználni, hogy itthon vagyunk és rá lehet bizni a gyerekeket másra. (Oké, oké, gáz, hogy egy hónaposan itt hagyjuk Palkót (nem, nem gáz, mindig úgy hagyjuk itt, hogy megetetem, elaltatom, bekészitek 60 mili tápszert és szólok Anyunak, hogy ha 40 perc múlva felébred és simogatásra nem alszik vissza, akkor kezdje el adni neki a tápot, mert éhes és ha 20-nál jár, hivjon és indulok haza - igy van 1-1,5 óra szabadidőnk, hurrá), de két hét és lelépünk és senkire sem fogjuk tudni rábizni jó ideig.)
No szóval 26-án, vasárnapnál hagytam abba.
A hétfő ha minden igaz, csendesen telt, semmittevősen. Kedden délután, mert nem volt kedve Petinek néptáncolni, vásárolni mentünk kettesben a Lidl-be, a Sparba és a DM-be. Szerdán esett a hó, ami nagy öröm volt, igaz, szánkónk nem volt, igy csak hógolyóztunk, mert 5 körül négyesben tettünk egy nagy sétát a környéken. (AV hozott Petinek egy hótaposót meg egy jó kis kesztyűt, éljen a Kispesti Centrum.) Csütörtökön délelőtt személyit csináltattam a Baross utcában (sitty-sutty megvoltunk, teljesen elképedtem), időpontra mentem, igy maga az időpontszerzés esküszöm tovább tartott, mint maga az ügyintézés. Pénteken elugrottam az Europarkba Anyu szülinapi ajándékáért (Igy szerettek ők II), majd Kata látogatott meg minket, akire Peti szépen ráakaszkodott, szerintem tetszik neki, megkért ugyanis minket, hogy menjünk ki a szobájából beszélgetni, mig ő megmutatja a vendégnek a daruját... Ezután szó nélkül bekukucskált Kata blúzába, vicces volt, röhögtünk nagyon. Szombaton aktiv napunk volt: 10-re jöttek Gáborék az alig 1 éves kislányukkal, majd délután, mig a Nagyi vigyázott a két gyerekre, mi leléptünk taxival megnézni a Leviék új házát, amit pár hete vettek Rákosligeten. (Nem mertük nekik mondani, de minket nem győztek meg, sosem fogunk házba költözni, jajj, városi patkányok vagyunk mi az ilyesmihez, ez van...) Vasárnap, Anyu szülinapján, Apuék elvitték Petit magukhoz, majd mig AV vigyázott Palkóra, én elszöktem a KÖKI-be vásárolni, mert ha több helyre kell menni (értsd: Müller, DM, Rossmann, Tesco), akkor AV winchestere lefagy és órákon át nyoma vész. A fő cél az volt, hogy kis üveg cumisüveget szerezzek, de láss csodát: az üveg cumisüveg hiánycikk, mindenhol csak műanyag van, az meg nálam pfúj kategória, nem birom a meleg műanyag szagát. Szerettem volna még S-es latex cumit is venni, de furcsa mód azt sem kaptam, úgy tűnik, vizet, teát senki sem itat már a gyerekével. (Nekünk mondjuk nem arra kellett volna, hanem mert az M-esből ömlik a tápszer...)
Hétfőn nagy buliban volt részünk: Anyu a szabadnapján elhozta Petit az oviból, majd vigyázott a két gyerekre, mi meg elmentünk az Elefániba a Kálvinhoz, hátha beszerezhetünk pár üveg cumisüveget és S-es latex cumit. Szerencsénkre mindkettőt tudtunk venni, igy nem mentünk hiába, úgyhogy ünneplésképp beültünk a Prágába egy teára / koffeinmentes kávéra és egy-egy fánkra. Alig hozták ki a rendelésünket, Anyu máris telefonált, hogy Pali éhen akar halni, a hűtőben hagyott tápszer felét már megitta, úgyhogy turbóból végeztünk és rohantam haza, AV meg elment a Nyugatihoz irógépszalagot venni. (Roppant fontos volt ám ez, de sebaj.) Kedden AV interjúzott, délután pedig néptáncoltunk Petivel, mert ezúttal volt kedve menni. Csütörtökön egy hós státuszra vittem Palit, megmérték, kiderült, hogy 1400 grammot hizott egy hónap alatt (döbbenet, a 62-es rucik lassan kicsik lesznek rá - Peti még októberben, öt hónaposan is hordott egy-egy olyan ruhát, amiből ő lassan kinő, kis óriásbébi), majd megbeszéltük a dokinővel, hogy nem szükséges kivárnunk itt a két hónapos oltást, repülhetünk anélkül is. Pénteken Anyu ismét meglátogatott (aranyélet, szabad madár), pontosabban elhozta Petit az oviból és miután megetettem Palkót és elaltattuk mindkét gyereket (annyira fura ez, el sem tudom mondani, két gyerekünk van, atyaég, hol jártam én az elmúlt időszakban, mikor ez történt), elmentünk a KÖKI-be kiváltani az előző nap felirt 1-es tápszert és venni a Rossmann-ban saját márkás pelust, mert sem a Bella, sem a Huggies, sem a DM sajátmárkás, sem a Müller sajátmárkás újszülött pelusnak nincsen fülecskéje, egyszer viszont vettem Rossmann-os pelus mintát és jééé, annak van füle... (Nem is értem, hogy a többiek miért spórolják le.) Ha már ott jártunk, beültünk a Szamos cukrászdába két sütire, hááát, isteni volt, azóta is arról álmodozunk, hogy egyszer még eljutunk oda. Szombaton maradtunk a cukrászda vonalon: ezúttal Petivel kerekedtünk fel és elmetróztunk-elvillamosoztunk a Duna partra, majd elsétáltunk a Briós Kávézóba. Petinek a járművek nagyobb élvezetet jelentettek, mint a sütizés (hiába, többször ült repülőgépen, mint metrón vagy villamoson haha), de azért a bohóc alakú sütit sem vetette meg, igaz, a felénél átadta, hogy túl édes. (A gyerekrészlegbe amúgy nem jutottunk fel, röhej, tömve volt a hely, mi kaptuk alul az utolsó asztalt, utánunk jöttek még vagy tizen és mehettek ki, mert megtelt a kávézó... Kicsit ledöbbentem, mert bár nem tudom, mi van fenn (talán egy vasútpálya meg pár játék), nem hittem volna, hogy ennyi elég ahhoz, hogy teltház legyen egy cukiban... Megvan, mihez kezdünk, ha egyszer hazaköltözünk...) Délután Peti a nagyinál aludt, mi meg sétáltunk egy nagyot Palival a környéken, hármasban. Vasárnap megint Anyuék voltak a sorosok, Apu eljött értünk és hazavitt, AV meg maradt és a Nagyinál pakolt, mig mi Anyuéknál buliztunk. Ez volt egyébként Pali első vidéki útja és meg kell mondjam, remekül szerepelt, evett-evett-evett ott is, mint itthon.
Hétfőn - ez már a most hétfő, húúú, de eldaráltam itt a napokat - Palinak csináltattunk útlevelet az Erzsébet körútnál. Jól birta szegénykém, de a fotózásnál nem remekelt, vagy a szeme volt csukva, vagy lenyaklott a feje, vagy belelógott a kezünk... Végül készült azért egy kép, amin nem túl előnyösen néz ki (az egész gyerek egy nagy toka), de ez van, úgyis csak három évre szól az útlevele. Mivel nem értünk volna vissza délre az oviba, Anyuék hozták haza Petit, majd miután szépen elaltattuk, megetettük mindkét utódot, elmentünk a Centrumba nézni nekem cipőt. Természetesen nem volt szimpatikus, úgyhogy miután ittunk egy-egy napközis teát (haha) átmentünk az Europarkba, ahol vettünk 0-s tápszert (az 1-es nem jött be, sirósabb lett Pali, persze kérdés, hogy amiatt-e), boritékokat és vásároltunk az Intersparban. Kedden rájöttem, hogy nem fog menni most a hajnövesztés (nem szeretem mosni, száritani egy év, lóg mindenfelé), úgyhogy hirtelen elhatározásból elugrottam a KÖKI-be fodrászhoz. A Bio Hajstúdióba mentem, mert oda nem kell időpontot kérni és szépen levágattam a hajam olyan rövidre, hogy épp össze tudjam fogni a végét kis varkocsba. Hurrá. Mikor hazaértem, gyors etetés után felkaptam Petit és elmentünk néptáncra, ahová végre vittem fényképezőt is, igy készitettem pár fotót. Tegnap, szerdán, semmi sem történt igazán: itthon lébecoltunk és töltöttük a napot. Ma délelőtt már megjártam a várost: a Hordozóházban jártam és kölcsönöztem egy Bondolino-t, de még nem igazán volt lehetőségünk kipróbálni. 5-re megyek hat hetes kontrollra, közben pedig ámulok-bámulok, hogy már február közepénél járunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése