Oldalak

2014. április 29., kedd

Azon filózom, hogy el kéne köttetnem magam

Szomorúan dagonyázom itt napok óta a rosszkedvemben. Minden nap alig várom, hogy este legyen, belehulljak az ágyba és reménykedem, hogy másnap fel sem kelek. Persze minden nap felkelek, még éjjel is, hohóóó, ennyit az én vágyaimról.
Siratom a gyerek(ek) nélküli napjainkat, elkapott valami kapuzárási pánik, utálok mindent és mindenkit magam körül, de legfőképpen azokat, akik olyan baromi boldogok a kettőt nem szóló gyerekeikkel, akik egy moccanás nélkül órákig képesek ülni egy babakocsiban öt évesen is. Igen, utálom a beszélgető, kávézgató anyukákat, a csendes gyerekeket, utálom, hogy nem lehetek negyvenes, öltönyös férfi, akinek eszébe sem jut, milyen szar is az élet valójában.
Tudom, minek az ilyennek gyerek - és milyen helyes ez a kérdés, tényleg, minek?
(Most amúgy főleg Palika a rosszkedvem oka: napok óta egy percre nem lehet letenni, mert sir. És ha azt mondom, hogy egy percre sem, az szó szerint úgy van. Elegem van, ő is olyan, mint Peti volt. Elegem van, hogy miután tisztába tettem, megnéztem, nincs-e melege, nem fázik-e, próbálom etetni, csak üvölt, üvölt, üvölt, enni nem eszik, csak vörös fejjel ordit, mint a sakál. Az elmúlt két napban amúgy már akkor is sirt, mikor a karomban volt, úgyhogy egy ponton úgy döntöttem, nem érdekel, beteszem a kiságyába és üvöltsön, mert ha nem hagyom ott, kidobom az ablakon vagy meghirdetem a gumtree-n fél kézzel. Fokozatosan lett ő amúgy ilyen, az elején beetetett, azt hittem, ő más, majd mikor egyre sirósabb lett, egy ideig foggal-körömmel kapaszkodtam a hitbe, hogy ő nem olyan lesz, mint Peti, próbáltam pozitivan állni a dolgaihoz (meg volt más aggódnivalóm is ugye) és már csak az önbeteljesitő jóslat miatt sem akartam látni a valóját, de az elmúlt hét meggyőzött róla, hogy megint kicseszett velünk élet, ha megnyertük, hadd vigyem alapon megint össze vagyok zárva napi 24 órában egy ilyen gyerekkel. És elegem van. És utálom a Sorsot és utálom a génjeinket és utálom, hogy nem tudom normálisan kezelni ezt a helyzetet és utálom, hogy most legalább még 1,5 évig ez alá a szar alá vagyok eltemetve és mire normalizálódna a helyzet, már vége az életemnek.
E-le-gem van!

6 megjegyzés:

  1. Ölelés.
    (Úgy írnék valami biztatót, de egyrészt tudom, hogy ilyenkor minden csak olaj a tűzre, másrészt meg...nincs is másrészt. Odaadom kölcsön a mantrámat, ha kéred: elmúlikelmúlikelmúlik. Nemsokára olyan nagy és okos és szép és vicces lesz, mint Peti.).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. AV is ezzel vigasztal, hogy nézzem meg, Peti milyen nagy arc már. De addig még ötször ennyi minimum, hogy értelmes legyen. :( Még csak 4 hónapos lesz holnapután, mire 2 éves lesz én megőrülök. :(

      Törlés
  2. én tudom, miről beszélsz és veled érzek.
    és nem tudom, mennyit segít, de aztán jó lesz!

    (nálunk két évig tartott, de már jó. )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát ez az, két év. :( mennyi gáz hónap, hét, nap még az. :( nézegettem az első két év fotóalbumait és atyavilág, majdnem elsirtam magam, hát egy örökkévalóság volt, mire ekkora lett ez a gyerek.

      Törlés
  3. Ölelés!
    Keressünk pár kamuzós anyukát és rúgjuk fel őket! ;-) Nah? Ez feldobna, mi? :-D Engem is... ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) De érted, lehet, hogy valakinek ez tényleg jó. :( Ma ahogy a Dealzben hallottam, hogy egy kisfiú ordibált (mummy, wait, wait, szóval nagyobb volt és csak jókedvében kiabált), rádöbbentem, hogy nem is szeretem a gyerekeket. Mondjuk ehhez nagyban hozzájárult, hogy ez a kis visongós felébresztette Palikát, aki rám volt kötve és igy egész délelőtt (7-től fél 1-ig) összesen 20 percet tudott aludni ma is.

      Törlés