Oldalak

2014. május 2., péntek

Amúgy...

... mióta két dolog eszembe jutott, hogyan könnyithetném meg az életem, tök jó kedvem van.
Egyrészt, rájöttem, hogy hülye vagyok, hogy kézben cipelem Palit egész nap, mikor néha a babakocsiba is betehetném és ringathatnám csak úgy. Oké, nem sokáig élvezi, de most, hogy a józan eszem forog kockán, percekkel is éveket nyerek, szóval boldog vagyok, hogy ez eszembe jutott. Hasonlóképp, rájöttem, hogy a kocsihoz is lemehetünk babakocsival és akkor nem kell úgy lemennem naponta minimum kétszer, mint egy őrült málnás szamár. (Az egyetlen probléma, hogy a babakocsit nem tudom betenni a csomagtartóba (hiszen ugye azzal AV-nek is meggyűlt a baja haha), úgyhogy elő kellett kotornom Peti régi Gracoját. Hosszú távon ez a babakocsi sajnos nem alkalmas a sétára, mert vizszintesen ugyan, de kb térdmagasságban fekszik csóró gyerek és elég huzatos is (Petit ilyen kicsi korában úgy toltam benne, hogy a hordozót ráapplikáltam a vázra, de a hordozó ugye most fixen a kocsiban van, nem fogom ki-bepakolászni, az tuti), de a lakástól a kocsiig simán kibirható a dolog, úgyhogy hurráhurrá, zseni vagyok.) Másrészt, az is végre leesett, hogy van a háznál egy lelkes segitőm is, akit megkérhetek, hogyha Palika az autóban sir, mert unatkozik, akkor ugyan rángasson már egy csörgőt felette, hátha segit rajtunk a figyelemelterelés. Természetesen nem mindig válik be ez a szórakoztatási mód, de úgy érzem, nyertünk már pár csendes percet Petinek köszönhetően. (Az tök kiboritó amúgy, hogy kipróbáltam, a két gyerekülés közé én beférnék hátulra, szóval ha hétvégén mennénk valahová és Palkó orditani kezdene a kocsiban, simán meg tudnám nyugtatni vagy azzal, hogy ott vagyok mellette vagy azzal, hogy adnék neki egy kicsit enni, de igy, hogy én a vezető üléshez vagyok kötve még egy jó darabig, ez a könnyités nem opció, mert AV nem fér be a hátsó ülésre és ugye vezetni sem vezethet. Szóval megint itt van Murphy: miért is ne kellene ismét nehezitett pályán mozognunk? Eh...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése