Oldalak

2014. június 29., vasárnap

Kettő rövid

Jaj, kicsit olyan rossz kedvem van megint, szokás szerint a hülye alvás miatt. A NEM alvás miatt. Paja mostanában esténként olyan 9-fél 10 között alszik el, ébred éjfél körül, négy körül és hatkor napok óta már nem alszik vissza. Nappal sem alszik ám eget rengetően sokat: háromszor huny, sokszor 3x45 percet, de van, hogy 2x45-öt és egyszer 1,5 órát. Vagyis napközben maximum 3 órát nyom, éjjel meg 8,5-9,5 órát. Ez összesen 11,5-12,5 óra. Peti is ennyit aludt kb - de ő 7-8 hónapos koráig este 10től reggel 8-ig ébredés nélkül húzta a lóbőrt! Igy, hogy 6 hónapja egy éjszakát sem tudtunk normálisan átaludni, baromira hulla vagyok már azért. Azt hiszem, most értem el a fáradtság küszöbömet: bármelyik pillanatban el tudnék aludni.
És emellett folyton azt hallom, hogy óóó, XY 8-8-ig (esetleg 7-7ig) alszik éjjel és / vagy nappal 3-4 órákat szunyál egy húzásra (és nem egyszer egy nap! minimum kétszer!) és szétvet az irigység, hogy de ezt igy hogy?! HOGY???
Eh...

És most tök más.
Beleolvastam megint Anta blogjába és jéééézus, fel nem foghatom hogy lehet valaki ilyen megszállottan test-függő. Persze, én is szeretnék fogyni, mint mindenki, most 57-58 kg vagyok és jó lenne 54 közelébe kerülni, de mondjuk úgy nem ez a vágy tölti ki a napjaimat, hogy leadjak 4 kilót és tökéletesre formázzam magam. Ha maradok 57, hát maradok, lekakkantom. Nem folyok szét, nem nézek ki borzasztóan, ennyi. És ezen gondolkozom napok óta, hogy mi vezethet valakit, hogy biorobotként éljen annak érdekében, hogy jól nézzen ki. Csirkemellet és koktélparadicsomot enni nonstop? Semmi gyümölcs, főzelék? Proteinpor? És ez igy tényleg megéri?

4 megjegyzés:

  1. Hát látod... Én is ismerek ilyet; szülés után 6 hónappal már kocka hasat villantott és be is szól azoknak, akiknek nincs az.
    Szerintem van ennek egy egészséges mértéke, egy arany középút (mert az sem jó, aki 80 kilós és beleszarik), amikor találsz még élvezetet az életben, de igényes is vagy magaddal.

    VálaszTörlés
  2. Meg én azon filózom, hogy ha nem vagyok alapból ropi, mint a mázlisták :D, akkor mondjuk lehet nem kéne mindent feláldozni azért, hogy az legyek... Persze biztos, hogy részben a lustaság beszél belőlem, de számomra elképzelhetetlen, hogy ne egyek egy jót, ha akarok. (Mondjuk bármikor. :D)

    VálaszTörlés
  3. Nem hiszem, h vigasztal, de A meg sosem aludta at az ejszakat, mai napig min. 1x de leginkabb 3x kel. Es mult honapban toltotte a 3 evet... Szoval barmilyen faradt is vagy, tudd, h 3 evig is ki lehet birni :))) es, h van, akinek rosszabbul alszik a koloke :) szerintem en mar sosem alszok tobbet 2,5 oranal egyben :(

    VálaszTörlés
  4. Ne is idegelj. Bizom benne minden éjjel, hogy egyszer csak megjavul. :D

    VálaszTörlés