Oldalak

2014. június 30., hétfő

No és akkor a hétvége

Laza kis hétvégénk volt, tekintve, hogy nagyon hulladék vagyok az éjszakák miatt.
A péntek este jól megalapozta a hétvégét, rendeltünk ugyanis pizzát. Peti kapott garlic bread-et is, ami azért volt vicces, mert pizza alakja volt és igy Pipi azt hitte, ő is pizzázik. (Nem nagyon szereti amúgy, nem tudom, miért.)
Szombaton délelőtt AV és Peti elmentek a városba taxival. A lengyel bolt volt a cél (hehe), majd fagyiztak is állitólag és sétáltak, szóval jó kis Apa-Fiú délelőttöt rittyentettek. Délután Dun Laoghaire-be vittem Pipit, megnéztük a vidámparkot. Sajnos dodgemeztünk is, ami hibás döntés volt, mivel mindenki nekünk jött, hiába próbáltam kimaradni az ütközésekből, látva, hogy Peti halálra rémül a crash test dummy szerepétől... Ettől eltekintve jó kis délután volt, de kissé elrontotta a hangulatomat ez a dodgem-es élmény. Este négyesben elsétáltunk a Tesco-ba, jó volt, Paját nem kellett kivenni, nem is értem, hogy csináltuk, oda-vissza megmaradt a babakocsiban, pedig nem is aludt...
Vasárnap délelőtt AV meg Peti megint együtt voltak: mig én itthon főztem, ők elsétáltak a Herbert Parkba. Délután szintén a Herbert Parkban voltunk, de akkor már négyesben.
A hétvége felfedezése amúgy a Kakaós-kefires süti (esetemben natúr joghurttal), két tepsivel is sütöttem, szerintem nagyon finom, ennyit arról, hogy valaha is jó fenekem lesz...
És egy extra kép:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése