Oldalak

2014. július 8., kedd

Nüansz

Oké, vannak hülye irek meg hát hogy fogalmazzam, vannak furcsa dolgok errefelé, de már ezer éve akartam irni, hogy imádom azt, hogy olvasol egy fórumot és nincs anyázás, egymás leoltása, cikizése - egyszerűen mindenki próbál mindenkinek segiteni. Tudom, ez igy jó nyálas, de tényleg.
Az előbb olvasgattam egy topic-ot, hogy egy anyuka nem akar szoptatni és abban kér tanácsot, hogyan apassza el a tejét és rendben, meglehetősen bugyuta kérdés (megpróbálni szerintem mindig meg lehet a szoptatást, azt irja, az első gyereknél nem ment, ezért most egy percig sem akar kinlódni, mellre sem teszi a másodszülöttet), de senki az ég világon nem kezd el neki okoskodni (mint most én a zárójelben), hogy bazzeg legalább megpróbálhatnád. Nem szidják, nem itélik el, válaszolnak a kérdésére.
No ez otthon fogadjunk, hogy sosem menne. Petinél még olvastam babás fórumokat, no most már eszem ágában sincs, semmi szükségem az extra stresszre, hogy megtudjam, hogy az aktuális hozzászólón kivül mindenki szar anya, bezzeg, bezzeg és a többi.

2 megjegyzés:

  1. Ez azért szerintem nagyon klassz! Engem jobban idegesít, hogy otthon az utolsó vadidegen is belepofázik kéretlenül is - nem kell ahhoz fórum - , hogy szoptatsz-e és hogyan kéne, ha nem... van-e sapka a gyereken vagy zokni.
    2 dolog van, amihez minden magyar ért: a foci és a gyereknevelés (kiemelten a szoptatást)...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezt nagyon szeretem itt és azért ez a hozzáállás igen tiszteletre méltó, valljuk be. Egy időben olvastam a Bezzeganyát meg a Kismamablogot, de mindkettőn úgy felcsesztem az agyam időről-időre, hogy már csak úgy két-három havonta egyszer jut eszembe megnézni, mi a pálya. Van elég stressz az életünkben, nem kell az oktalan hergelés. :D

      Törlés