Oldalak

2014. augusztus 12., kedd

A mai napunk

Nem volt különb, mint a tegnapi. Ja de, negativ értelemben.
Ma a Nutgrove Shopping Centre-ben jártunk Pajával, hogy beszerezzünk pár szükséges dolgot a nyaraláshoz. A Dunnes-ben kezdtünk, mert múltkor láttam egy jó fürdőruhát Cornelscourtban. (Underwired & Padded & Tummy Controlled ez kell nekem, mióta ronda a hasam) Mondanom sem kell, a vágyott darab nem volt. Se kicsiben, se nagyban, se semekkorában. Oké. Fürdőruha mellett Peti papucsot szerettem volna, csodák csodájára volt is pár fiú klumpa a cipők között - csakhogy mind 20-as volt. Szuper. Itt már éreztem, hogy szar lesz a délelőtt, annál is inkább, mert Palika mióta kiszedtem az autóból orditott és feszengett. Ha kézben vittem, akkor is. Mivel otthon 7-kor, fél 9-kor is evett, nem gondoltam, hogy 10-kor éhes, úgyhogy átclappogtam a Tesco-ba, hátha a Dunnes-t rühelli. Hát nem. A Tesco-s padon megetettem 100 gramm alma-banán-mangóval (befalta, mint aki az életben nem evett) - és bár a Tescoban vihettem öt percig sirás nélkül, miután két dolgot betettem a kosárba, újra sipákolni kezdett. Ez annál is inkább idegesitett, mert találtam fiú klumpákat és flip-flopokat a ruhák között, de a folyamatos nyűglődés miatt nem tudtam eldönteni, mekkorát és milyet vegyek. Végül véletlenszerűen bedobtam egy 26/27-es papucsot meg klumpát* a kosaramba (amit ilyenkor a babakocsiba téve tolok fél kézzel, mert a másikban ugye ott a Ded) és tűztem a pénztárakhoz. Mivel a Dealzbe is be kellett mennünk (úszógumi, nedves törlő, pelus zacskók, eldobható pelenkázófeltétek, elemek), hiába nyikorgott Palika, kénytelen voltam bevállalni még egy üzletet, de előtte adtam neki némi tápszert is, hátha... 50 mili után kiköpte a cumit, nem ez volt a baja, hurrá. A Dealzben már kedvem lett volna üvölteni nekem is, néha ugyanis totálisan elegem van, hogy miért ilyen kinlódás a létünk, de tartottam magam és Palkót is keményen. Mint a villám, cikáztam a sorok között, kb 10 perc alatt mindent megtaláltam és megvettem, éljenéljen, legalább itt mázlim volt. Mikor betettem az autóba Palikát, még jobban rázenditett, úgyhogy mivel a Nutgrove mellett van egy Lidl is, úgy gondoltam, átgurulunk oda, cipelem kézben, hátha az mégis jobban esik neki és legalább a Lidl-es bevásárlást is letudom. (Kolbász, uborka, szeletelt sajt, perec csak itt kapható.) 15 perc alatt végeztünk itt is, Palika egész jól birta a dolgot, csak néha próbált megmászni és miután bepakoltam az autóba, szépen el is aludt némi tiltakozás után. Negyed 1-re értünk haza (igen, ma sem reggeliztem, mondom én, hogy megy ez a fogyókúra) és miközben Palika orditott a földön (sajnálom, such is life, igy jár, aki 20 perc után felébred), előkészitettem az ebédet (csőben sült brokkoli), leguritottam egy csésze hideg tejeskávét, majd gyors peluscsere és indulhattunk is Petiért az oviba. Az úton  Paleszmalesz persze már nem aludt, se oda, se vissza, igy nem volt csendes utunk, de hálistennek némi ringatás után 3/4 3-kor, mikor Petit bezavartam pihenni a szobájába, ő is elaludt. Az előbb persze felébredt (30 perc után), de visszaaltattam, király vagyok vagy király vagyok.
Holnap szerda, utazóágyunk, fürdőruhám még nincs, de alakulunk, alakulunk.

* A klumpa kicsi lett, nyomja, a flip-flop viszont jó. Mókásan néz ki benne, de ez van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése