Oldalak

2014. szeptember 15., hétfő

A folyók nem állnak meg

  • Betettem egy mosást
  • Kitakaritottam a fürdőszobát: csap, kád, wc, padló
  • Feltettem főni az ebédet (csőben sült brokkoli)
  • Meghirdettem a jumperoo-t (nem szereti, nem tudja, mit csináljon benne, bénán néz ki benne és nyikorog is - már Palika, nem a jumperoo)
  • Kértem időpontot egy magyar fizioterapeutától, mert amint leirtam, hogy Palika nem feszit hátra, természetesen másnap elkezdte, baromi rémisztő, mert csak egy oldalra csinálja, jobbra (csütörtök 11)
  • Beirogattam a mai fogyasztásomat a calorie tracker-be (myfitnesspal)
És ami még vár:
  • Ovi után megnézünk egy footmuffot a Gasworks mögött, ha jó, megvesszük
  • Megnézzük a Sparban van-e lasagna-szett (€4-ért van tészta, két szósz meg egy kerámiatál)
  • Este talán Aqua-aerobic
  • Teregetni 
  • Felporszivózni
  • Hajat mosni
  • Hajtogatni a száraz cuccokat 
  • Levinni a szemetet
  • Befejezni az ebédet
  • Hétvégi ebédlistát késziteni
  • Mosni 
  • Teregetni 
  • Hajtogatni
  • Levágni + reszelni a körmeimet
  • Palika körmeit levágni 
  • Peti körmeit levágni
  • Rendelni a Tesco-tól (vásároltunk)
  • Az Aldi-s akciókat átnézni (sosem voltam még Aldiban, de most baba-mama hét lesz vagy mi)
  • Petinek PPS számot intézni (hogy? hol? eh)
  • Irni a BUMP-nak, hogy vagy az időpont vagy a helyszin nem jó 24-én a találkára
  • Mosogatót ki- bepakolni
  • Kenyeret sütni 
  • Almás valamit sütni (esetleg almalevest csinálni)
  • Palikának almapürét csinálni
  • Organix kódot beirni (nyertünk, nyertünk, hurrá)
  • Smoothie kódokat összeszedni
  • Pénzt felvenni
  • BookClub-ra rákérdezni (jön a könyv hamarosan)
  • Fényképezőgép garijára rákérdezni

2 megjegyzés:

  1. Az aldis akcióban milyen jó cuccok vannak...

    VálaszTörlés
  2. Igen, most majd benézek, bár nincs a közelünkben. :) De van 1-2 must have cucc. :D

    VálaszTörlés