Oldalak

2014. szeptember 15., hétfő

Nem kell elolvasni

Szétcsesz megint az ideg, komolyan. 45 percenként kelt fel éjjel Paja - megint. A tököm kivan már vele, komolyan, de a legjobban még is az zavar, hogy gőzöm sincs, mit csináljak, mit próbáljak még ki, mihez kezdjek. Igy nem lehet élni, bakker, hogy 9-kor leteszed, 9.45-kor már fenn van (áll az ágyban, rágja a rácsot és nyikorog), 10-re elalszik, 10.45-kor fenn van, 11-re elalszik, 11.45-kor fenn van, éjfélre elalszik, 3/4 1-re fenn van, 1-re elalszik, 1.45-kor fenn van, jön egy kis extra kicseszés és 2.45-ig nem alszik vissza, majd ébred újra 3.45-kor, 4.45-kor, 5.45-kor és 6.45-kor, amikor kimegyek Peti mellé, hátha alhatok 8-ig egyben 1 órát, de neeem, hiszen negyed 8-kor ő is felébred és dumál, dumál, dumál.
Komolyan, megőrülök. És tudom, hogy ma éjjel ugyanez lesz, holnap megint, azután megint, majd megint és megint, hiszen ez a hülye gyerek még nem aludt egyfolytában többet soha 3 óránál a legjobb napjain sem. Tudom, szörnyű ilyet irni, hogy hülye gyerek, de ezt érzem. Hülye gyerek, hülye gyerek, hülye gyerek. És nekem ne jöjjön senki azzal, hogy biztos baja van, fáj valamije, mert k*rvára nem fáj semmije, különben üvöltene, látszódna, hogy fájdalma van. De erről szó sincs.
Nem tudom, mondtam-e már, mennyire utálom a csecsemőket.

25 megjegyzés:

  1. Ú basszus! El hiszem, hogy a hótaposód tele van már vele!
    Sajnos ötletem sincs! (Ha lesz megírom rögtön!)
    És, ha... genya mama lenne és lesz*rnád? Ami tudom, hogy úgy nem igazán megy, hogy veletek van egy helyiségben... De, ha tegyük fel csendben vagytok és nem reagáltok az akciózására, akkor mit lép?

    VálaszTörlés
  2. Akkor elkezd üvölteni egy idő után, napközben próbáltam már. Áll és üvölt. Állásból és sirva nem igazán tud megnyugodni annyira, hogy lefeküdjön újra és elhallgasson. :D Csak akkor maradna csendben, ha szó szerint elájulna a fáradtságában, de az meg milyen már. :) :)
    Nem tudom, mit csináljunk. Adtam neki Panadolt is már fél 2-kor, semmi. Ugyanúgy ébredt. Ezért SEM fájdalom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még mindig nem ül le magától?

      Törlés
    2. De az mar megy, de ha fel van huzva, esze agaban sincs leulni vagy fekudni.

      Törlés
    3. Faca! :-( S vmi homeos bogyó vagy jó éjt tea, amit már ihat?
      Nagyon durva, hogy nem tudja összekötni az alvásciklusait. :-(
      Volt egy ismerősünk, ott volt ilyen nyugtalan a kisfiú, s náluk egy ostheopát oldotta meg a problémát. (Jó, én végső megoldásként mindenre ezt javaslom, de be is jön. :-D )

      Törlés
    4. Homós izékben nem hiszek, bár a napokban már gondolkoztam rajta, hogy bevetem... :(
      Ostheopát? Az mi? Ki? :D

      Törlés
    5. Nos ő egy orvos csontkovács valami. Nincs magyar neve. Orvosi diplomával bír, de a kezelés olyasmi, mint egy csontkovács tekergetése.
      Ennél a kisfiúnál ahogy nőt a koponyacsont vmi kicsit nyomott egy ideget - mindig ugyanúgy aludt a kiságyban, nem forgatták a párnáját, hogy az arca másik felén kelljen feküdnie, ha a fény felé akar fordulni - s ettől egyre nyugtalanabb lett. Azt hiszem egy kezelés elég volt, max kettő. Illetve, hogy váltva aludjon mindkét arcfelén.
      Zembernek a háta állt be amúgy egyszer brutálisan, amivel a hagyományos dokik csak annyit tudtak kezdeni, hogy már egy hete szedálták és 23 órákat aludt napjában... Elment ostheopáthoz, aki meg kimasszírozta - a vesevezetéke volt elzáródva (klímaváltás mellékhatása). Becsoszogott, mint egy összetört ember és kijött, mint akit kicseréltek.
      Meg még sorolhatnám a történeteket. Rebba is volt párszor ilyen orvosnál.

      Törlés
    6. Éééééértem. No ma is tanultam valamit. :D nem tudom, van-e itt ilyen. :-/

      Törlés
    7. Érdemes szerintem utánajárni. Még Mo-on is van - kb 3 db :-P . Ugyanezen néven fut magyarul. (franciául osthéopathe) Jó, nem kertelek 60 Eu itt egy szeánsz...
      Rebeka volt nála mikor valamiért el volt akadva a mászásban. Áttekergette - vmi letapadások voltak a csípőjénél. Másnap elkezdett mászni, 3 nap múlva felállt és rögtön ment körbe a kiságyban...

      Törlés
    8. Van egy csomó. o.O http://www.osteopathy.ie/ Vicces.

      Törlés
    9. Akkor hajrá! :-) Gondolom, el fogják mondani: utána 1-2 napig nyűgösebb lehet a megszokottnál. (Bár nálunk sosem volt.)
      Mivel én spatulával szültem rögtön kirendeltek egyet a kórházba; a születési mozgás is fontos állomás az életükben, ezt meg kell tenniük. Rebeka szárazon csinálta meg a nő kezeiben.
      Aztán meg a torkánál is "átállított valamit" , amitől nem nyelt olyan vehemensen és nem bukta vissza a tej felét.
      Szóval van pár történetem ostheopáttal. :-D De, ha nem szimpi, nem erőszakoskodok ám itt! :-D

      Törlés
    10. :) Majd meglátjuk, mit lépünk, holnap megyünk ugye a sima gyógytornászhoz, nem fűzök nagy reményeket hozzá, de hátha mond vmi értelmeset, miért feszit és ez hátha kapcsolatban van az éjszakákkal...

      Törlés
  3. Mi anno a Viburcolt vetettük be Lédánál, én mondjuk nem hiszek a homeóban, de nem én használtam, Lédának meg mindegy volt. Mondjuk már nem emlékszem, hogy használt-e.
    Még az jutott eszembe, hogy ha délután nem hagynád aludni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont akartam kérdezni, használt-e, de látom, nem rémlik. :) Akkor szerintem nem. :D
      Az a baj, hogy napközben maximum 3 órát alszik, az a plafon és délután 5-től már fenn van fürdésig, vagyis 8-ig és 9-kor alszik el, akkor már hulla. Ha kimaradna a délutáni alvása, azt nem birná ki, ha rövidebb lenne, akkor meg már 8-kor aludna és még korábban kelne, ami a végképp halálom, ez a fél 7-7 is korai szerintem... (Miután 9-kor alszik el és ezerszer ébred.) Igy éjjel maximum 9 órát alszik, részletekben (rossz napokon 7-8-at). 9+3 = 12 óra maximum egy 8 hónaposnak nagyon gáz szerintem. És ez a plafon.

      Törlés
    2. Nálunk a Viburcol volt az első, ami végre segített a fogzásnál. (De pl itt nem kapható.)

      Törlés
    3. sokan az osanitot istenitik, no azt rendeltem németországból petinek - sz*rt sem ért. :-/
      itt sincs amúgy viburcol. :-/

      Törlés
  4. Nekünk a Viburcol sormintás volt, 2x-3x bejött, aztán nem, aztán hol igen, hol nem, de sokszor úgy van vele az ember, ha csak egyszer 2 órát csend van... = priceless....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, ezért gáz már ha második a gyerek - végre egyszer csend van, mert elvan, tuti, hogy a másik odamegy és... azonnal nincs csend. :)

      Törlés
  5. A gyerekorvosunktól mi hoemós cuccot kaptunk a szorulásra. mikor Léna először bevette, akkor csúcsnemkakilást nyomott: nyolc napig nem volt semmi.
    szerintem ennyit a hoemóról...és amúgy együtt érzek, bár tudom, az mindegy, de nem aludni szörnyű tényleg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, mert elvileg úgy hat, hogy először felerősiti a tüneteket. Nálatok működött akkor. :D
      Én egyszer olvastam egy igen meggyőző cikket, miért kamu az egész - no azóta automatán továbbugrik a szemem, ha azt a szót látom, hogy homeopátia...

      Törlés
    2. No itt: http://index.hu/tudomany/2013/02/06/homeopatia_a_nagy_atveres/
      Pl: "A spanyolnátha idején Joseph Roy sebész az influenza áldozatainak vérében és testnedveiben oszcilláló baktériumokat figyelt meg, melyeket zseniálisan Oscillococcusnak nevezett el. Roy ugyanezeket a kórokozókat vélte megfigyelni különféle egyéb betegségekben – pl. rákban és bárányhimlőben – szenvedő pácienseknél is. Sőt, e baktériumot megtalálni vélte a pézsmakacsákban is. E számos eset kapcsán egyes szakmabeliekben felmerülhet az eretnek gondolat, hogy esetleg nem is voltak semmilyen baktériumok, hanem csak pödrött szőrszálak tapadtak Roy mikroszkópjának objektívjére, amelyek kilégzésre mozgásba lendültek. (Megjegyzés: a modern tudomány szerint az influenzát és a bárányhimlőt vírusok, a rákot pedig elfajzott emberi sejtek okozzák, nem pedig baktériumok.)
      A megfigyelés amúgy is a fantázia legfőbb gátja, sebész doktorunk a betegségek egymással semmilyen kapcsolatban nem álló sorában ősi okként az Oscillococcust feltételezte. Okos elméjében nyomban felvillant Hahnemann képe. Fogjunk egy pézsmakacsát, vegyük ki a máját és a szívét, majd daráljuk le (csak tippelni lehet, hogy miért éppen ezt a két szervet). A szív a szeretet, a máj pedig a méregtelenítés szimbolikája, így asszociálhatók a gyógyítással. Az agy viszont az intelligencia helye, ezért nyilván nem adekvát itt.
      Hígítsuk homeopátiásan „egy per végtelen” közeli koncentrációra a szervzúzalékot, és kész az Oscillococcinum nevű termék. Az Egyesült Államokban évi 20 millió dolláros e csodaszer forgalma, és sok más, civilizáltnak vélt országban is dobogó közeli az alternatív szereken belüli fogyasztásának az aránya. Egyetlen kacsamáj ilyen áron nem kelt még el a Földön. És itt most feltételeztem a jóhiszeműséget, mert ugye csak a víz emlékszik rá, hogy valóban kacsamáj volt-e a szubsztanciaforrás."

      Törlés
  6. (nemtom mért írtam következetesen hoemót, na mindegy, szóval homeó:))

    VálaszTörlés
  7. Én a diplomát szoktam dimplomának irni, mindig utólag javitok. :D

    VálaszTörlés