Oldalak

2014. szeptember 24., szerda

A hét feléig

Sajnos Palika nem kegyelmez, bár vasárnap éjjel csak 4x kelt, hétfőn éjjel és tegnap is visszatért a 7x-es ébredéshez este 9 és reggel 7 között. Nem is tudom, mit gondoljak erről.
Az élet amúgy folyik, hétfőn a délelőtti alvása után elmentünk a Stillorgan Shopping Centre-be, mert Peti új ágyára szerettem volna venni gumis lepedőt - de mit ad isten, nem volt sem a Tescoban, sem a Dunnesben, úgyhogy csak a Dealz-ben vettünk ezt-azt meg a Tesco kajás részlegében. Ovi után elvittem Petit fagyizni a Burger Kingbe, vagyis kapott egy Oreos valamit, hát nem volt egy nagy szám a dolog, többet ilyet nem veszünk, fúj. A "fogyókúrám" (haha, nem vagyok hajlandó fogyókúrázni ilyen vészterhes időkben (meg máskor sem), csak most mértékletesebben eszem) eredménye egyébként, hogy hétfőn reggel 57.5 kg voltam. Mondjuk nem tudom, hogy ez a 30 deka statisztikailag szignifikáns csökkenés-e, de nem is érdekel, szerintem az és kész, punktum.
Tegnap nem voltunk sehol amúgy, úgy kivoltam, szédelegtem itt egész nap az álmosságtól, úgyhogy se ovi után, se semmikor nem vittem a kölyköket sehova, én viszont este elmentem úszni, egyes-egyedül, jaj, nagyon jó volt, imádok úszni. A keddem egyébiránt egy az egyben azzal telt, hogy hirdetgettem az eladandó cuccainkat, egy-kettőre volt is vevő, csak még el kell vinniük a szajrét. Este végre megrendeltük a French children don't throw food cimű műremeket, kiváncsi vagyok, milyen illetve ha már rendeltünk, vettem Petinek egy Harold and the Purple Crayon könyvet is, olyan klasszikusnak tűnt, hát nosza. Ha már könyvek: tegnap kaptunk Gyuláéktól egy csomó mesekönyvet (négyet szám szerint, egy Gruffalo-t, egy Teszvesz várost, egy Where is Wally?-t meg egy angol nyelvű Janikovszky-t - lásd a képen), hát hűűű, nagyon örültem nekik, lesz mit olvasni Petinek most egy darabig, mostanában úgysem engedte, hogy mesét olvassak neki, mert szerintem unta már az itthoni könyveket, no de most láttam, hogy felcsillant a szeme a Gruffalo láttán, hiszen az az oviban is megvan. Ma különben a BUMP meetingen kéne ülnöm az Itsa kávézóban, de lemondtam, megirtam, hogy bocs, hulla vagyok, Paja ezerszer kel, elegem van és amúgy is, pont 10kor kéne találkoznunk, ami Palacsinta alvóideje és az én netezős és főzőidőm... Ma ilyet tervezek sütni, ovi után elsétáltunk Palikával a Tescoba cukkiniért, remélem jó lesz.
Mi is van még, mi is van még - ja, semmi. Ha felébred Paja, gyors tizórai és tűzünk a Nutgrove-ba, hátha ott kapunk Petinek gumis lepedőt. Pörög-pörög-pörög.

Update: Voltunk Nutgrove-ban, mert Palika 45 perc alvás után felébredt persze... Először elintéztük a Lidl-t, ahová uborkáért és húsért mentem elvileg, de találtam jó kis hosszú ujjas felsőket is magamnak illetve kiszúrtam, hogy leárazták 3 euróra azt a pizsit, amit múlt héten vettem Petinek, úgyhogy hoztam neki még egyet. Ezután átgurultunk a fő épületbe, ahol vettem csúszásgátlót a kádba (Paját életveszélyes fürdetni, 10 másodpercenként zúg el, mert kicsúszik a lába), gumis lepedőt Peti új ágyára, Halloween-es pólót Palikának és kerekes hátitáskát Petinek (régóta nyúz érte, hát meghozza neki a Mikulás) és megdöbbenve láttam, hogy negyed 2, indulni kell Petiért az oviba. Sajnos jó sok minden kell még, van most egy rakat dolog, amit szeretnék venni a gyerekeknek (mikor nincs), de azt hiszem, azok már jövő hétre maradnak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése